• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429654
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۸

هدف گذاری بیهوده شما را از موفقیت دور می کند

هدف گذاری بیهوده شما را از موفقیت دور می کند

موفقیت به شما احساس غرور و هیجان می‌دهد و سبب می‌شود که احساس کنید در دنیایی پر از رقابت تأثیری گذاشته‌اید. موفقیت چیزی نیست که بدون تلاش به آن برسید، بلکه ذهنیتی است که برای رسیدن به اهداف و رشد فردی باید به آن برسید.

انواع سیب درختی

انواع سیب درختی در ایران سیب گلاب این نوع سیب خوش‌عطر و شیرین است به رنگ سرخ و سفید کمی سبز رنگ حجم آن متوسط و میوه‌ای آبدار می‌باشد این سیب که در تابستان وارد بازار می‌شود طبیعتی گرم و تر دارد، خوردن سیب گلاب مانع از بروز یبوست می‌شود. سیب قره یاپراق این نوع سیب دارای حجم متوسط رنگ قرمز یکدست با خالهای سفید می‌باشد این سیب کمی معطر و کمی شیرین و دارای وزن متوسطی می‌باشد.

انواع سیب درختی

چسب چوب

چسب چوب یک چسب قوی است که برای نگه داشتن قطعات چوب محکم در کنار هم استفاده می شود و چسب چوب برای فرش ترک دیوار کف اتاق هم بسیار کاربردی می باشد. موارد مختلفی وجود دارد که می توان و باید از چسب چوب استفاده کرد و در حال حاضر تعداد زیادی چسب چوب برای مصارف مختلف موجود است و مهم است که بدانید چه زمانی باید از چسب چوب استفاده کنید.

چسب چوب

فرش ایرانی ماشینی

صادرات فرش ایرانی ماشینی از گذشته تا به امروز در برنامه بسیاری از شرکت ها بوده است. این موضوع به دلیل کیفیت بالای فرش ایرانی و طرح های کم نظیر آن بوده و کشورهای مختلف مانند عراق، کویت و عمان آن را می پسندند. آنچه سبب شده که فرش دستباف در دنیا بدرخشد، هنر تولید کننده ها بوده که طرح های بسیار شکیل را با رنگبندی های زیبا می بافند.

فرش ایرانی ماشینی


 

بازدید: 216




Scroll to Top