• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429668
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۷

در راه درآمد زایی اراده استوار داشته باشید

در راه درآمد زایی اراده استوار داشته باشید

برای اینکه به درآمد زیادی دست پیدا کنید، نیاز هست تا در مسیر آن اراده قوی و استوار داشته باشید و همواره در این مسیر به خوبی تلاش کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.

طرز تهیه عدس پلو

برای آگاهی از خواص غذای ایرانی به نام عدس پلو باید طرز تهیه عدس پلو را بلد باشید و عدس خارجی به کار رفته در این غذا سبز می باشد که سرشار از آهن است به همین دلیل برای کودکان و سالمندان بی نهایت مفید است این غذا منبع پرتئین و مواد مغذی است. اگر دچار کم خونی و ضعف هستید خوردن عدس پلو برای شما تا حدود زیادی در رفع این مشکل کمک می کند.

طرز تهیه عدس پلو


صابون مایع

یکی از روش های ضد عفونی و شتشو بدن، دست و صورت، لباس های بچه ها و مواردی دیگر از این قبیل، استفاده از صابون مایع می باشد. این روز ها صابون های مایع محصولی نوین در زندگی محسوب می شود. این نوع صابون با فرایند پیچیده تری نسبت به سایر صابون ها تولید می گردد. این محصول اغلب با فرایند داغ شدن تولید و تهیه می گردد. به سبب استفاده بیشتر از قلیا و آب فراوان در هنگام تولید صابون، این محصول به صورت مایع حاصل می گردد.


صابون مایع

تشک کناره اتاق

تشک کناره اتاق دارای کیفیت بالایی هست که می توان سالیان سال از آن استفاده کرد بدون آن که پوسیده و یا پاره شوند تشک کناره نمدی از جمله محصولات صنایع دستی در هر منطقه ای محسوب شده و در جهان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است اگر به غرب کشور سفر کرده باشید محصولات نمدی را در بازارهای این شهر با تنوع کیفیت مدل و طرح مشاهده خواهید کرد که علاوه بر تشک طبی از آن کیف، کفش، لباس و غیره تهیه می کنند و دارای قیمتهای متنوعی است.

تشک کناره اتاق


 

بازدید: 149




Scroll to Top