• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429670
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۳

اقیانوس بی کران کسب و کارهای اینترنتی

اقیانوس بی کران کسب و کارهای اینترنتی

هر چه زمان میگذرد کسب و کارهای قدیمی به انتها می رسند و کارهای اینترنتی به اوج خود سلام می کنند و این باعث شده صاحبان کسب و کار ها به سمت اینترنت رو آورند.

چرم اشبالت

استفاده از کالاهای چرمی از گذشته تا به امروز مورد استفاده ی بسیاری از افراد بوده است و استفاده از چرم اشبالت طبیعی یا مصنوعی گاوی یا چرم گوسفندی نیز این روزها از رونق بسیار خوبی برخوردار است و از آن وسایل متعددی را می سازند.

چرم اشبالت

نقره رنگ طلا

سازندگان و طراحان جواهر و زیور آلات النگو و سایر زیور آلات نقره رنگ طلا را با استفاده از نقره ساخته و با روکش طلا رنگ ثابت آن را تزئین می کنند تا هم قیمت مناسب و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد و مورد پسند همگان باشد، حتی مدلهای بچه گانه برای پسند و علایق کودکان تولید می شود تا خرد سالان نیز از این محصولات برای خود استفاده نمایند.

صادرات خرما زاهدی

هر ساله حجم زیادی از صادرات خرما زاهدی از طریق شرکت هایی که در تهران در زمینه صادرات مشغول به فعالیت هستند، به کشورهای همسایه به خصوص عراق صادر می شود. این شرکت ها با در نظر گرفتن ضوابط و قوانین خاصی که در این زمینه وجود دارد، می توانند در فروش این نوع خرمای ایرانی در بازار عراق به موفقیت های چشمگیری برسند.


 

بازدید: 130




Scroll to Top