• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429671
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۰۵

چندین ایده پولساز کسب و کار خانگی

چندین ایده پولساز کسب و کار خانگی

با توجه به اینکه کسب و کار اینترنتی در بین مردم به خصوص بانوان بسیار رونق گرفته است مشاغل خانگی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد است. در مشاغل خانگی می‌توانید عملکردتان را با زمان تطبیق دهید.

پخش بطری پت

یکی از بهترین نوع از بطریهای پت نوع کتابی آن می باشد که بیشتر به عنوان قمقمه از آن استفاده می شود و یکی از مراکز پخش بطری پت هم لوازم تحریریها می باشد. بطری پلاستیکی ورزشی پت کتابی بسته به طراحی که بر روی آنها اجام شده است جا دادن و همچنین نگهداری از آنها به نسبت سایر بطریها آسان تر می باشد.

پخش بطری پت

قیمت ایزوگام درجه یک

یکی از مقاوم ترین و ضخیم ترین ایزوگام های تولید شده در کشور، ایزوگام 5 میل است که قیمت ایزوگام درجه یک بسته به نوع مواد لایه ها، اندازه و طول رول و خیلی عوامل دیگر متغیر می باشد. این محصول به صورت دو لایه و یا ممکن است که چند لایه طراحی شود. لایه های آن از مواد گوناگونی تهیه شده اند و لا به لای این لایه ها انواع چسب و قیر و مواد مختلف که برای عایق کاری به کار می رود، استفاده شده است.

تشک طبی صندلی

یکی از مشاغلی که بیشترین ساعات خود را در ماشین می گذرانند شغل مسافر کشی می باشد این افراد برای اینکه فشار زیاد بنابر نشستن زیاد بر روی صندلی به نشیمنگاه، ستون فقرات و همچنین پهلوهای آنها وارد نشود بهتر است از تشک طبی صندلی استفاده نمایند.


 

بازدید: 144




Scroll to Top