• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429686
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۴۴

روش من که با انجام کمترین زمان کار میلیاردر شدم

روش من که با انجام کمترین زمان کار میلیاردر شدم

افراد بسیاری رویای یک شبه پولدار شدن را در سر خود می پرورانند و دنبال راه هایی هستند که بتوانند به یک میلیاردر در کمترین زمان ممکن تبدیل شوند که تجربه شخصی من فعالیت در زمینه فروش اسانس های خوراکی و خوش رایحه را کلید رسیدن به این موفقیت می داند.

اسانس باریجه

یکی از گیاهان دارویی که خواص ضد باکتری دارد باریجه و یونجه خشک می باشد که در خراسان شیمالی و شهرهای سمنان و سرخه یافت می شود و امروزه در کارخانه های معتبر اسانس آن را برای مصارف دارویی تهیه می کنند.

اسانس باریجه دارای خواص درمانی زیادی می باشد و بهترین درمان کننده بیماریهای رحمی بوده و قاعده آور سرع به حساب می آید و از اسانس باریجه برای مشکلات گوارشی استفاده می شود و کسانی که دچار نفخ می شوند بعد مدتی نصرف این اسانس درمان می شوند از خواص بی نظیر آن خاصیت ضد عفونی کنندکی می باشد که برای بهبود دردهای معده موثر است و از دچار شدن به آسم جلوگیری می کند.

این نوع از محصولات برای خانمهایی که باردار هستند مضر می باشد و نباید در طول مدت زایمان از این محصولات استفاده کنند و نحوه استفاده این محصولات به شکلی می باشد که اگر برای دفع سموم از بدن می باشد روزانه به اندازه 15 گرم باید مصرف شود و اگر برای مصرف معمولی استفاده می شود بای به اندازه 3 گرم خورده شود.

اسانس باریجه

اسانس زعفران

امروزه در بازار داخلی از اسانس زعفران استفاده زیادی خواهد شد زیرا این محصول یک خوشبو کننده و همچنین به عنوان یک طعم دهنده طبیعی برای غذا و سایر محصولات استفاده خواهد شد از همین رو جزو محبوب ترین نوع اسانس در میان مردم به شمار می رود و روزانه تقاضا برای این نوع کالا در بین مردم افزایش پیدا می کند.

در زمانهای قدیم بانوان عزیز کشورمان برای رنگ دادن به غذای خود از زعفران استفاده می کردند اما با پیشرفت کشور این محصول از اسانس هایی مانند اسانس زعفران خود هم برخوردار است که برای خوشبو کننده غذا و مواد دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همه افراد جامعه می دانند که زعفران به عنوان یکی از گران ترین ادویه در جهان به شمار می رود که دسته کمی از افراد درون جامعه توان خرید آن را دارند اما اسانس زعفران از قیمت بسیار مناسب و خوبی برخوردار می باشد که اکثر افراد جامعه می توانند به راحتی آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند.

اسانس عطر برنج

یکی از محصولاتی که در بازار میزان تقاضای زیادی دارد، اسانس عطر برنج ایرانی می باشد که طرز استفاده از آن و خواصش را در این مقاله بررسی خواهیم کرد و همانطور که می دانید اسانسهای مختلفی در کشور تولید و تهیه می شوند که یکی از پر فروش ترین نمونه های آن اسانس عطر برنج است و سالانه حجم بالایی از این محصول در کارخانه ها و شرکتهای مخصوص که مجوز لازم از سازمان غذا و دارو را دارند، تولید می گردد.

اسانس عطر برنج ایرانی به شکل مایع است و یک خوراکی حلال در آب و روغن می باشد بنابراین این اسانس با هدف خوراکی برای انسانها تولید می شود و مثل برخی از نمونه های دیگر اسانس که قابل خوردن نیستند، نمی باشد در نتیجه تمام موادی که در تهیه آن به کار برده می شود، کاملا استاندارد و دارای مجوز خوراکی است.

اسانس عطر برنج ایرانی کاربردهای گوناگونی دارد و از آن می توان برای موارد مختلفی استفاده کرد، یکی از اصلی ترین موارد استفاده این اسانس، کاربرد آن برای معطر کردن برنج است که به وسیله آن هر برنجی مانند برنج شیرودی را می توان خوشبو و عطر دار کرد.


 

بازدید: 120




Scroll to Top