• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429689
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۴۹

روش هایی برای رسیدن به موفقیت

روش هایی برای رسیدن به موفقیت

رسیدن به موفقیت مفهومی متفاوت برای هرکسی است، خواه به معنای رسیدن به شغلی خوب باشد و خواه به معنای گرفتن یک خانه‌ یا تشکیل یک خانواده، همه ‌ی افراد برای به دست آوردن آن تلاش می ‌کنند.

چیپس خلالی کچاپ

بسیاری از افرادی که تمایل به غذاهای سالم دارند، وقتی هوس یک میان وعده شور و ترد می کنند، اقدام به خرید چیپس خلالی کچاب چی توز با طعمهای متنوع مانند کچاپ یا نمکی کرده زیرا این میان‌وعده چربی کمتری نسبت به چیپسهای سیب‌زمینی سنتی دارند، اما لازم به ذکر بوده که فواید سلامتی را که از خوردن سبزیجات تازه مانند ویتامینها، مواد معدنی و فیبر به دست می‌آورید، ارائه نمی‌کند.  چیپس خلالی با وجود تمامی مواردی که بیان شد مقدار کربوهیدرات فراوان و میزان کمی ویتامین A و C بوده که سوخت ماهیچه ها، مغز، سلامت پوست و سایر سلولها و بافتهای شما را تامین می کند و همچنین مقدار کمی پروتئین را ارائه می دهد.

چیپس خانگی

امروزه از سیب زمینیها استفاده بسیاری شده که از آن چیپس خانگی خوشمزه و ترد درست می کنند البته شما به صورت خانگی هم می توانید یک محصول تازه درست نمایید، فقط کافی بوده که دستور العمل را رعایت نمایید تا یک مواد غذایی بسیار سالم را خود در کنار خانواده میل کنید. یکی از خوراکیهایی که از قدیم تا به امروز طرفدار بسیاری داشته چیپس است که با طعمهای فلفلی، نمکی، پیاز جعفری، سرکه ای و غیره تولید شده و به همراه ماست و خالی میل می شود که انتخاب آن سلیقه ای است، این محصول بعد از تولید و ارائه به بازار مشتریان بسیاری پیدا کرده و در خارج از ایران نیز داوطلب هستند که ایران در این زمنیه فعالیت بسیار گسترده ای را آغاز کرده و تجارت این نوع محصول به تمامی کشورهای همسایه شروع نموده است و اندکی از سود بسیار بالای آن را به دولت برای بهبودی وضعیت اقتصادی می دهند.


چیپس خرما حبه ای

اکثر کارخانه های چیپس خرما حبه ای سازی برای از چندین تن سیب زمینی برای تولید این محصول استفاده کرده تا در تعداد و بسته بندیهای بالا آن را روانه بازار نمایند، خب تا اینجا با در نظر گرفتن بهداشت آنها، باز هم موادهایی کنترل نشده و در تعداد بالایی نیز تولید می گردد، شما فکر کنید برای پخت یک چیپس چه مراحلی لازم بوده تا آماده و بسته بندی گردد و به دست مصرف کنندگان برسد، خب ابتدا هر صد کیلو سیب زمینی در دیگ مخصوصی انتقال یافته تا به خوبی شسته شود. این چیپسها را به جای قند می توان کنار چای استفاده نمایید و از تاثیرات مواد مغذی آن دربدن لذت ببرید. همچنین به دلیل وجود عناصر مفید آن به بهبود قوای جسمی و آرامش اعصاب بسیار کمک می کند، این ماده غذایی باعث کاهش استرس در بدن شده و از تپش قلب نیز پیشگیری می نماید.


 

بازدید: 110




Scroll to Top