• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429696
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۱۲

با مدیریت زندگی شخصی به رشد فردی و مالی برسید

با مدیریت زندگی شخصی به رشد فردی و مالی برسید

سعی کنید زمان تان را در زمینه های مدیریت کنید که باعث رشد و پیشرفت و موفقیت فردی شما می شود. مثلاً به جای دیدن فیلم های تلویزیونی سعی کنید فیلم های آموزشی ببینید، یا اینکه سعی کنید به جای چرخیدن در شبکه های اجتماعی زمانتان را برای مطالعه و خواندن کتاب بگذارید.

نمایندگی سرنگ انسولین bd

نمایندگی سرنگ انسولین bd در بازار امروز زیاد است و امروزه تمامی مراکز درمانی جهان از سرنگ شیشه ای انسولین bd استفاده می کنند که نوع آمریکایی و ایرانی آن به شدت در حال رقابت در توزیع و تولید این تجهیزات هستند و نمایندگیهای بسیاری را در شهرهای مختلف خود برای عرضه انسولین به بازار جهت بهبودی حال اشخاص دیابتی و مرض قند فرستاده شد.

گوشی پزشکی رنگی

یکی از ادوات مهم در حوزه پزشکی، گوشی پزشکی رنگی جدید می باشد که پزشک به کمک آن صداهای داخلی قسمتهای مختلف بدن انسان یا حیوانات مانند قلب، ریه و شکم را می شنود که البته این دستگاه با تقویت صدا، امکان شنیدن صداهای داخلی را با وضوح بالا می دهد.

قیمت نخ پنبه

قیمت نخ پنبه در بازار نوسانات زیادی دارد، شاید شما نیز این ‌موضوع را بدانید که نخ پنبه جزء دسته الیاف طبیعی است که برای دانستن قیمت خرید فروش آن می‌ توانید از مراکز تولیدی این نخها یا سایتهای معتبر استفاده نمایید استفاده از نخ پنبه در تولید پارچه برای دوخت انواع لباسهای متنوع بسیار کاربردی است.


 

بازدید: 139




Scroll to Top