• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429697
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۱۴

برای ثروتمند شدن خوب فکر کنید

برای ثروتمند شدن خوب فکر کنید

اگر ذهن فعالی داشته باشید و در مورد راه های ثروتمند شدن خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که یکی از بهترین و کارامد ترین این راه ها وارد شدن به بازار محصولات مختلفی نظیر کشک، پنیر، خامه و.. است.

خامه رنگی

شما می توانید حتی در خانه با اضافه کردن پودر قند و کمی شیر سرد و همچنین مقداری وانیل به پودر خامه، خامه رنگی ای بسیار خوب و باکیفیت تولید بکنید و از آن در روی کیکها و دسرها استفاده نمایید.

کشک گوسفند

یکی از پارادوکسهای منحصر به فردی که باکتریهای بدن با باکتری موجود در کشک گوسفند دارا می باشند، این است که نوع اولی به عنوان یک میکروب مضر شناخته شده و به محض ورود نوع دومی از کشک خشک به بدن، به تقابل با هم می پردازند و سرانجام باکتریهای موجود در کشک در برابر آنها مقاومت نموده و در نتیجه از عفونتها ممانعت به عمل می آورند.

پنیر چدار

با توجه به اینکه پنیر چدار از بهترین نوع پنیرهایی که از مرغوب ترین و سالم ترین شیر در دام داریهای کشورمان تهیه می شود، می توانیم این را تضمین کننده باشیم که به بهترین شکل و در کارخانجات مجهزی این پنیر تهیه شده و در طعمهای مناسب و لذیذ و همچنین با کیفیت بسیار بالا برای شما هم وطنان عزیز به ارمغان اوریم.


 

بازدید: 109




Scroll to Top