• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429699
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۲۹

برای کسب ثروت از موانع به راحتی عبور کنید

برای کسب ثروت از موانع به راحتی عبور کنید

برای اینکه بتوانید به راحتی بتوانید به ثروت دست پیدا کنید و از موانعی که در راه شما قرار دارد به راحتی عبور کنید، نیاز هست تا وارد حوزه هایی با حاشیه سود بالا از جمله محصولاتی مانند دستکش نیتریل بنفش شوید.

خرید پارچه یکبار مصرف

از پر مصرف ترین محصولات تولیدی در میان لوازم یکبار مصرف بهداشتی، خرید پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. این لباس ها در انواع یک بار مصرف یا چند بار مصرف موجود هستند و بسته به نوع مصرف و شرایط بستری بیماران عزیز، مصارف متنوعی دارند. فضای بیمارستانی شرایط خاص و منحصر به فردی دارد. دما و درجۀ هوا در فصول مختلف سال در این محیط ها معمولا ثابت است.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (14).jpg

دستکش نیتریل بنفش

کارخانه تولید دستکشهای انتیگون اقدام به تولید دستکشهای رنگی متنوعی کرده است که دستکش نیتریل بنفش یکی از اینوع دستکشها می باشد، دستکشهای نیتریل بنفش فاقد پودر لاتکس بوده و بخاطر همین ویژگی روز به روزبه مخاطبان آن افزوده می گردد و از این دستکش برای مصارف پزشکی استفاده می شود که از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (16).jpg


تشک طبی تاشو

تشک طبی تاشو مقدار نرمی و سفتی استانداردی دارد و استفاده از تشک طبی تاشو و تشک طبی پاکتی به فرد کمک می کند تا در هنگام خوابیدن احساس آرامش خوبی داشته باشد تشکهای طبی دارای انواع مختلفی می باشند مدل و نوع تولید آن دلیل متنوع شدن آن می باشد و تشکهای طبی را می توان به 5 دسته مختلف تقسیم نمود.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (14).jpg


 

بازدید: 121




Scroll to Top