• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429701
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۳۳

برنامه ریزی روزانه قدم اول برای افزایش ثروت است

برنامه ریزی روزانه قدم اول برای افزایش ثروت است

سعی کنید هر شب قبل از اینکه بخوابید برنامه ریزی روز بعد تان را انجام بدهید و روی کاغذ بنویسید و در کنارش یک دایره یا مربع تو خالی برای تیک زدن قرار بدهید. کارهای مهمی که باید در طول روز انجام دهید را بنویسید.

آبیاری یونجه با نوار تیپ

در بسیاری مزارع از آبیاری یونجه با نوار تیپ استفاده می شود، اگر تاکنون به مزرعه یونجه یا باغی سر زده باشید حتما نوار تیپ بارانی را دیده اید که وسط آن دارای درز و بغل آن هم دارای دوخت می باشد، معمولا این نوارها برای آبیاری می باشد که در آبیاری سبک نوین کاربرد فراوانی دارد. در گذشته آبیاریها به این شکل بوده است که مقدار بسیار زیادی از آب هدر می رفته است.

پنیر ورقه ای موزارلا

امروزه مردم تمایل زیادی به استفاده از غذاهای فست فودی دارند. این غذاها سریع آماده می شوند و واقعا خوشمزه هستند. استفاده از انواع پنیرها مانند پنیر ورقه ای موزارلا و گودای برندهای معتبر و نام آشنای کاله، حسینی و دالیا این غذاهای فوری را خوشمزه تر می کنند. پنیر های موزارلا اصالت ایتالیایی دارند و در ایتالیا از شیر بوفالو درست می شود.

گوشی پزشکی رنگی

یکی از ادوات مهم در حوزه پزشکی، گوشی پزشکی رنگی جدید می باشد که پزشک به کمک آن صداهای داخلی قسمتهای مختلف بدن انسان یا حیوانات مانند قلب، ریه و شکم را می شنود که البته این دستگاه با تقویت صدا، امکان شنیدن صداهای داخلی را با وضوح بالا می دهد.


 

بازدید: 129




Scroll to Top