• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429704
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۴۱

چگونه گرانول و سیم مفتول شما را مرفه می کند؟

چگونه گرانول و سیم مفتول شما را مرفه می کند؟

این موضوع قابل انکار نیست که افزایش درآمد مزایای زیادی برای شما به همراه دارد و به بهبود کیفیت زندگی خود و خانواده‌ ی شما کمک خواهد کرد. به همین منظور گرانول، سیم مفتول و کابل می تواند در مسیر افزایش درآمد به شما یاری برساند.

قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک

همانطور که گفتیم بسیاری از تولیدکننده ها به دنبال خرید و تهیه گرانول بازیافتی می باشند چرا که کاربرد و مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر گرانول دارد از طرفی قیمت این محصول بسیار مهم می باشد و باز هم نسبت به دیگر انواع گرانول قیمت مناسب تری داشته که به شدت به صرفه است.

با اینکه قیمت گرانول بازیافتی پلاستیک نزدیک به هم می باشد اما تفاوتهای جزئی و کوچکی هم دیده می شود که در تعداد و مقدارهای زیاد، قابل توجه می باشند. برای مثال گرانول بازیافت شده از ضایعات پلاستیک که سفید و خالص می باشد و در برابر گرما مقاوم است. در حال حاضر با قیمتی حدود هر کیلو گرم سی و پنج هزار تومان به فروش می رسد.

سیم مفتول نازک

موردی که مشتریان، هنگام خرید سیم مفتول نازک با آن مواجه می شوند، قیمت این مدل سیم است و روند خرید سیم مفتول نازک از مشتری، به این مورد بستگی دارد. عوامل مهم تشخیص سیم مفتول نازک مناسب: به این مورد توجه داشته باشید که هرچه کلاف سیم مفتولی کوچک تر و سبک تر باشد، یعنی سیم از کیفیت بالاتری برخوردار است. نکته دیگری که به هنگام خرید سیم مفتولی باید به آن توجه کنیم، میزان نرمی یک سیم مفتولی است.

هرچه قدر که یک سیم مفتولی نرم تر باشد یعنی در کوره های حرارتی بیشتر حرارت دیده و برای استفاده مناسب تر است. سایز سیم مفتول: هر سیم مفتولی یک سایز مشخصی دارد که هر سایز، کاری را برای مخاطب انجام می دهد که در ادامه با چند تا از سایز های یک سیم مفتول و کاربرد های آن آشنا خواهیم شد.

کابل سه فاز دست دوم

تولید کنندگان بسیار زیادی در کشور و در شهرهای مختلف مشغول به تولید انواع کابل برق می باشد مانند کابل برق زمینی، زیرا این نوع کابل در امور صنعتی دارای مصرف بسیار است و یک نمونه از پر تقاضاترین کابل، کابل سه فاز دست دوم قوی است که در کارخانجات بسیار زیاد بر تولید آن متمرکز می باشند. کابل فشار قوی نسبت به نوع خشک دارای انعطاف بسیار بیشتری است و معمولا دارای رشته های متعددی است که هر رشته توسط روکشی جداگانه روکش و در نهایت سیمهای مختلف در یک غلاف یا یک روکش ویژه و واحد بسیار محکم قرار داده می شود.

از انواع کابل فشار قوی به دلیل حساسیت یا در زیر زمین استفاده می شود و یا داخل کانالهای محفوظ تا از این طریق کابل حفاظت و آسیبی به شخصی وارد نشود.


 

بازدید: 108




Scroll to Top