• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429705
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۴۳

چند ایده برای شاد زیستن و موفقیت

چند ایده برای شاد زیستن و موفقیت

اغلب افراد برای شاد زیسن به دنبال بهانه میگردند. وضعیت اقتصادی خوب تا حد بسیاری میتواند به شاد بودن افراد کمک کند از این رو لازم است با کار در حوزه تیغ جراحی، دستگاه اکسیژن ساز و صابون مکس لیدی درآمد خود را افزایش دهید.

تیغ جراحی اتاق عمل

نواع زیادی تیغ جراحی اتاق عمل در اختیار جراحان و پزشکان برای استفاده قرار دارد. این محصولات باید فوق العاده تیز و برنده باشند و دوام بالایی نیز داشته باشند اصولا تیغه های آن باید بتواند از چاقو و با دسته جدا شوند و قابل تعویض شدن باشند تا اگر در هنگلم انجام عمل به هر دلیلی تیغ دچار مشکل شد بتوانند به سرعت آن را تعویض نمایند تعویض کردن تیغ جراحی در اتاق عمل به عهده ی پرستار می باشد.

دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل

مخزن دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل بعد از اتمام کار اکسیژن سازی در سیلندر، این گاز خالص با غلظت مناسب به سمت مخزن اکسیژن ساز می آید. سپس با رگلاتور فشار و حجم اکسیژن مورد نیاز بیمار تنظیم شده و عمل اکسیژن رسانی به بیمار انجام می شود و در نمونه اکسیژن ساز همراه باتری هم به عنوان یک جز مهم مورد بررسی قرار می گیرد .

صابون مکس لیدی

صابون ها با گستردگی استفاده و تنوع مدل در هر رنگج و طرح و کاربرد خاصی که دارا می باشند مورد استفاده مردم قرار می گیرد. از این رو صابون مکس لیدی با استفاده از بهترین مواد طبیعی و با کیفیت ترین دستگاه های روز دنیا توانسته این محصول بسیار مفید و کاربردی را تئلید و روانه بازار نماید.


 

بازدید: 285




Scroll to Top