• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429707
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۴۷

خدمت کردن به دیگران باعث زیاد شدن ثروت می شود

خدمت کردن به دیگران باعث زیاد شدن ثروت می شود

وقتی به دیگران خدمت می‌کنید، خودتان هم از آن سود خواهید برد و این قانونی است که به طور خودکار اعمال می‌شود و شما می توانید با استفاده از درآمد بالای تجهیزات پزشکی بسیاری از افراد را نیز مشغول به کار کنید.

قیمت تجهیزات پزشکی

روشهای مختلفی برای خرید و قیمت تجهیزات پزشکی با قیمت ارزان وجود دارد، به طور کلی حجم خرید لوازم و تعداد واسطه های تجاری تاثیر زیادی بر قیمت کالاها می گذارند، از این رو برای تهیه محصولات پزشکی با ارزان ترین قیمت ممکن باید روش خرید کلی و مستقیم را انتخاب کرد، در این حالت هزینه های دلالی حذف می شوند.

mceu_28376324511666605469730

پارچه روپوش بیمارستانی

در صنعت درمان و بهداشت پارچه روپوش بیمارستانی پزشکی مدل دار بلند جلو بسته یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ترجیحا دارای رنگ سفید است. از جمله ملزومات در پیشگیری از انتشار آلودگیها در محیط می باشد که در واقع نقش حفاظت را برای شخص ایفا می کند.

Capture8-40

واحد سرنگ انسولین

یکی از مهمترین داروهای مصرفی در افراد مبتلا به دیابت انسولین است که با سرنگهای ۱۰۰ واحدی یا ۵۰ واحدی به صورت چند سی سی مصرف می گردد. با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از سرنگ انسولین ساده واحد سرنگ انسولین این روزها بازار داخلی کشور با حداکثر توان تولیدی خود اقدام به عرضه این تجهیزات نموده است که واجد تمام استانداردهای بین المللی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

2-126


 

بازدید: 265




Scroll to Top