• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429710
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۲

با تجزیه و تحلیل موقعیتم به موفقیت دست یافتم

با تجزیه و تحلیل موقعیتم به موفقیت دست یافتم

با بررسی محیطی از روند کسب و کار و تحلیل دقیق اطلاعات در جهت اهداف استراتژیک کارمان و همچنین با مدیریت به صورت مداوم و پیوسته می توانیم در کسب و کار تولید انواع دیگ بخار به موفقیت و ثروت برسیم و به شما می گوییم که با تجزیه و تحلیل موقعیت می توانید در کسب و کار تولید دیگ بخار به موفقیت و ثروت برسید.

دیگ بخار اراک

این موضوع باعث شده است تا اینکه این محصول به کشور خارجی نیز صادر بشود. دیگ بخار اراک که یک تامین کننده اصلی گرما یا کنترل فشار خواهد بود گزینه خوب برای دسترسی به این موضوع استفاده از دیگ بخار می‌باشد.

این محصول دارای فواید مهمی می‌باشد که انتخاب مناسب برای انتقال انرژی به وسایل مورد نظر باشد. دیگر بخار در ابعاد متفاوت نسبت به کاربرد راندمان مخصوص خودش را دارا می‌باشد که نسبت به این موضوع ظرفیت حرارتی را مشخص خواهند کرد. یکی از مناسبت ترین راه های انتقال گرما استفاده از دیگ بخار خواهد بود که با استفاد از فشار مناسب در ظرفیت بالا باعث این اتفاق می‌باشد.

به این دلیل که آب یکی از مواردی خواهد که خیلی راحت به دست خواهد آمد و دارای ظرفیت بالا نسبت به حرارت دارا می‌باشد گزینه مناسبی برای این موضوع وجود دارد. بخار بخاطر اینکه می‌تواند مقادیر زیادی از انرژی را درون خود نگه داشته باشد گزینه مناسبی برای انتقال حرارت می‌باشد.

دیگ بخار اراک

دیگ بخار صنعتی

هرچه کیفیت مواد اصلی سازنده دستگاه دیگ بخار صنعتی بیشتر باشد، کیفیت و طول عمر دستگاه دیگ بخار نیز بیشتر خواهد بود، از این رو قیمت دیگ بخار یک تنی ساخته شده از مواد اولیه استاندارد و مرغوب نیز بیشتر است.

همچنین تولیدکنندگان مختلف این دستگاه با توجه به ویژگیها و قابلیتهای دیگ بخار تولیدیشان، قیمت متفاوتی برای آن ارائه می دهند.

همواره یکی از اصلیترین دغدغه های افراد پیش از خرید هر نوع دستگاه دیگ بخار، ابعاد دستگاه و میزان فضایی است که دستگاه اشغال می کند که در این مورد محاسبه ابعاد دیگ بخار یک 5 3تنی کار ساده ای نبوده و برای مشخص کردن آن باید از فرمولهای خاصی استفاده کرد.

البته به این نکته نیز باید توجه داشت که ابعاد بدست آمده از طریق فرمول محاسبه ابعاد دیگ بخار نیز به طور صد در صد و دقیق نخواهند بود و ممکن است با ابعاد واقعی دستگاه کمی اختلاف داشته باشند.

دیگ بخار زغال سنگی

از ویژگیهای متمایز دیگ بخار زغال سنگی مشهد به تولید بخار اشباع بدون نیاز به آب با ظرفیتهای بالا و توانایی در کارکرد راندمانی بالا در سه شیفت و بدون خاموشی بویلر امکان نصب سیستمهای مونیترینگ وجود دارد.

از دیگر امکانات دیگ بخار نصب سوپر هیت و اکونومایزر می باشد. مشهد بویلر با ارائه خدمات در زمینه تولید دیگ بخار لوله آبی مشهد بویلر، بویلرهای بازتاب حرارتی، تجهیزات مکانیکی استخر، سونت و جکوزی، مبدل حرارتی، اکونومایزر، دیگ روغن، کارواش بخار و غیره و صادرات محصولات خود به کشورهای همسایه مثل گورجستان، ترکمنستان، عراق و غیره اقدام می نماید.

گروه صنعتی دیگ بخار نامجو مشهد فعالیت خود در زمینه طراحی و ساخت و تولید محصولات گرمایشی و انواع دیگ بخار، دیگ آب، دیگ روغن، مبدلهای حرارتی، فیلتر شنی، سختی گی رزینی، مخازن تحت فشار، منابع کویلی و سختی گیر مغناطیسی را در سال 60 در مشهد آغار کرد.

امروزه تولیدات و محصولات دیگ بخار فولادی نامجو طاهر در مشهد توانسته در سراسر کشور به فروش برسد و خدمات خود را ارائه نماید.


 

بازدید: 116




Scroll to Top