• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429712
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۷

مانند یک میلیونر کار کردم تا ثروت جذب زندگی ام شد

مانند یک میلیونر کار کردم تا ثروت جذب زندگی ام شد

افراد پولدار با زمان به گونه ای متفاوت برخورد می کنند. افراد ثروتمند زمان را با ارزش تر از پول می دانند و در واقع آن ها هیچ زمانی را برای کار کردن از دست نمی دهند. با مدیریت زمان غنیمت شمردن فرصت من نیز توانستم در حوزه ی سنگ صاحب نام شوم.

سنگ گرانیت

دلایل زیادی برای استفاده از سنگ گرانیت به عنوان مصالح در صنعت ساختمان سازی وجود دارد اما مقاومت این مصالح در برابر عوامل محیطی، ثبات رنگ، قابلیت شستشو، امکان نصب یا تعویض آسان و مقاومت در برابر مواد اسیدی و شیمیایی از مهمترین آنها هستند.

از سنگهای ساختمانی عمدتاً برای کف سازی، نمای بیرونی ساختمان، پوشش دیوار حیاط، پارکینگ ها، پوشش پشت بام و همچنین نمای داخلی ساختمنها استفاده می کنند که سبب شده تنوع شکل ظاهری و رنگ این محصولات بسیار زیاد باشد. همانطور که اشاره کردیم این نوع سنگها بر اساس شیوه های ساخت و فرآوری به مدلهای طبیعی و مصنوعی دسته بندی می شوند که انواع سنگ طبیعی کوارتزیت، مرمر، مرمریت، تراورتن جزء نمونه های پرکاربرد هستند.

امروزه انواع سنگ مصنوعی آنتیک، دیوریت، گیوتین و مالون نیز کاربرد گسترده ای در ساختمان سازی مدرن دارند که هر کدام برای نقاط مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

اغلب ما ایرانیان با انواع سنگهای ساختمانی طبیعی مانند مرمر تا حدودی آشنا هستیم اما کمتر کسی در مورد سنگهای دکوارتیو و مصنوعی اطلاع تخصصی دارد که برای آگاهی بیشتر به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

سنگ آنتیک: اگر تکه های سنگ تراورتن همراه با چسبهای مخصوص به یکدیگر چسبانده شوند، محصول تولیدی را سنگ آنتیک می نامند که از آن برای نمای داخلی، بیرونی و محوطه سازی باغ و ویلا استفاده می کنند.

سنگ گرانیت

سنگ باریت

اغلب مراکز خرید و فروش باریت و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سنگ باریت در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

اغلب شرکت های واردکننده باریت در تهران مستقر هستند.

به دلیل اینکه خرید باریت در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.

از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

سنگ باریت

سنگ

سنگ باریت‌کریستال به دلیل طیف رنگ ها و ظاهر کریستالی متنوعش به دلیل وزن سنگینی که دارد به راحتی قابل شناسایی است زیرا اکثر مواد معدنی مشابه بسیار سبک تر هستند. این شکل از باریت یک ماده معدنی محبوب و بسیار رایج در بین کلکسیونرها است.

باریت در ساخت کاغذ و لاستیک اهمیت دارد، همچنین در رادیولوژی برای عکس برداری با اشعه ایکس از دستگاه گوارش استفاده می شود. وقتی خرد می شود به گل اضافه می شود تا گل باریم تشکیل شود که در حین حفاری در چاه های نفت ریخته می شود. در گذشته یک رنگدانه غنی و سفید از باریت خرد شده ساخته می شد. سیالات حفاری حدود ۸۵ درصد از کل باریت مصرفی جهان را مصرف می کنند. این ماده به عنوان سنگ معدن باریم، رنگ درجه متوسط ​​و بالا، ترکیبات شیمیایی دارویی، صنعت لاستیک و کوزه گری اغلب مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ


 

بازدید: 123




Scroll to Top