• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429716
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۲۹

من بدون مربی نمی توانستم ثروتمند شوم

من بدون مربی نمی توانستم ثروتمند شوم

میلیونرها افراد موفقی هستند زیرا آنها ایده های خوبی داشتند و آدم های ماهری در تجارت هستند اما به ندرت اتفاق می افتد که تمام دستاوردها تنها از یک شخص بر آمده باشد. من با راهنمایی گرفتن از یک مربی حرفه ای توانستم درتجارت سنگ موفق شوم.

سنگ گرانیت

استان یزد، همدان، خراسان جنوبی و رضوی، آذربایجان شرقی و غربی از جمله مراکز هستند که به واسطه وجود معادن طبیعی سنگ گرانیت، سهم قابل توجه ای در تامین این مصالح و همچنین صادرات آنها به بازارهای جهانی دارند.

از باکیفیت ترین انواع سنگ ساختمانی گرانیت موجود در کشور باید به مدلهای گرانیت تویسرکان همدان، گرانیت زاهدان، گرانیت مشکی نطنز و نهبندان اشاره کنیم که همگی رنگ ظاهری و ویژگیهای کیفی منحصر به فردی دارند.

از آنجایی که استفاده از سنگ سفید رنگ در دکوراسیون داخلی رایج است باید اشاره کنیم که مدلهای کاربرد گرانیت سفید برای این منظور، ارقام استخراج شده از تکاب، نطنز و زاهدان را شامل می شوند.

سنگ گرانیت دارای سختی بالایی است که سبب شده فرآوری و برش آنها نسبت به دیگر انواع سنگهای ساختمانی طبیعی سخت و گران از مزایای این نوع سنگ باید به سطح صاف و صیقلی، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، استحکام زیاد و همچنین تنوع رنگ و طرح اشاره کنیم که سبب شده میزان تقاضا برای خرید آن همواره در سطح بالایی باشد.تر باشد که این موضوع در روند قیمت گذاری و همچنین نرخ فروش آنها در بازار تاثیر مستقیم دارد.

سنگ گرانیت

سنگ باریت

تشخیص سنگ باریت معمولاً آسان است زیرا یکی از معدود مواد معدنی غیر فلزی است که وزن مخصوص آن چهار یا بیشتر است. در کلاس، دانش آموزان اغلب در شناسایی نمونه های باریت عظیم با بلورهای ریز دانه مشکل دارند. آنها به نمونه نگاه می کنند، شکل ظاهری قند را می بینند، آن را به درستی نسبت می دهند و قطره ای از اسید کلریدریک رقیق را استفاده می کنند ولی مواد معدنی جوش می خورد و آنها فکر می کنند که کلسیت یا یک تکه سنگ مرمر دارند. مسئله این است که جوشش ناشی از آلودگی است. این ترکیب همچنین ماده معدنی خوبی برای استفاده در هنگام آموزش وزن مخصوص است. از ترکیبات باریت در آزمایش های پزشکی تشخیصی نیز استفاده می شود. اگر بیمار یک فنجان مایع کوچک که حاوی پودر باریم با قوام میلک شیک بنوشد، این مایع مری بیمار را می پوشاند. با اشعه ایکس بلافاصله پس از “بلع باریم” از بافت نرم مری (که معمولاً در برابر اشعه ایکس شفاف است) تصویر گرفته می شود زیرا باریم در برابر اشعه ایکس مات است و راه عبور آنها را مسدود می کند. از “انما باریم” می توان به روشی مشابه برای تصویربرداری از روده بزرگ استفاده کرد.

سنگ باریت

سنگ

سنگ سطوح پسوند تا ۸۰ درصد قابل دستیابی است بنابراین یک ماده عالی برای استفاده در چسب ها، ترکیبات ماستیک، خمیرهای اندازه رزین اپوکسی، پلی استر غیر اشباع و سیستم های پلی اورتان و همچنین در لعاب ها و عوامل اشباع، خمیرهای آسیاب، روان کننده ها و عامل جداکننده است. در فرمولاسیون چسب یا درزگیر، سولفات باریم یک انتخاب پرکننده عالی در کاربردهای تخصصی است که جذب اشعه ایکس یا مقاومت شیمیایی یک ضرورت است. باریت یک کانی غیرفلزی است که از لایه‌ هایی از سنگ‌ های رسوبی استخراج می‌ شود که با رسوب باریت در کف اقیانوس به وجود می‌ آیند. برخی از معادن کوچک تر از باریت از رگه‌ها استفاده می ‌کنند که با رسوب سولفات باریم از آب‌های گرم زیرزمینی به وجود می ‌آیند.

در برخی موارد، باریت محصول جانبی استخراج سرب، روی، نقره یا سایر سنگ‌های فلزی به‌ ویژه در رگه‌ های گرمابی است. تشکیل رسوب باریت نتیجه اختلاط آب حاوی باریم و آب حاوی سولفات بالا (مانند آب دریا) در طول عملیات سیلابی یا در نتیجه اختلاط آب نمک از یک منطقه پر باریم با آب نمک از یک منطقه با سولفات بالا است.

سنگ


 

بازدید: 125




Scroll to Top