• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429719
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰

می خواهید ترفند ثروتمند شدن را یاد بگیرید

می خواهید ترفند ثروتمند شدن را یاد بگیرید

هرکسی از یک راهی ثروتمند می شود ولی نقطه اشتراک همه ثروتمندان این است که محصولی برای ارائه و فروش داشته اند.

شما می توانید با تولید هر محصولی که قادر به تولید آن هستید شروع کنید. یکی از محصولات پر سود که می توانید انتخاب کنید روغن های گیاهی هستید که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

روغن زیتون بکر

روغن زیتون سرشار از تری گلیسیرید می باشد که این ماده فواید اساسی در رژیم های مخصوص لاغری دارد. از روغن زیتون بکر لاغری هم به صورت تنها در برنامه های غذایی خود می توانید استفاده کنید و هم به صورت موضعی جهت لاغری اندام خود از آن استفاده نمایید.

مصرف ترکیبی از روغن زیتون و لیمو، بدن شما را از هرگونه سم اضافی تصفیه می نماید. وجود هسپریدین و ویتامین C موجود در لیمو موجب بهبود کارآیی تخلیه و پاکسازی لنفاوی می گردد و همچنین به همراه آن، مایعات بدن را محفوظ نگه می دارد.

بدین منظور در هنگام صبح به مقدار یک لیوان مخلوط آب با کمی روغن زیتون فرابکر و نصف لیوان آب لیمو مصرف نمایید، بعد از گذشت یک ماه شاهد لاغری اندام خود خواهید شد.

روغن زیتون علاوه بر این که جزو روغنهای معروف برای پخت غذا می باشد، مزایای زیادی در جهت سلامتی انسان دارد. از روغن زیتون لادن در گوش برای تخلیه ی جرم و هر گونه عفونتهای آن استفاده می کنند.

روغن زیتون بکر

روغن زیتون 4 لیتری

در این قسمت به شما چند راه جهت تشخیص روغن زیتون4 لیتری اصل از تقلبی را آموزش می دهیم:

رنگ آن باید زردی پر رنگ یا مایل به سبز باشد. روغن زیتون باید بوی سیب یا زیتون بدهد و بویی مانند فلز ندهد. مقداری از آن را تست کنید و اگر در دهان خود احساس چربی نداشتید و مزه تلخی نداشت و خوشمزه بود روغن زیتون اصل می باشد.

در کارخانجات و مراکز صنعتی، تولید این محصول از قیمت یکسانی برخوردار نبوده و به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آنها و همچنین نوع بسته بندی قیمت روغن زیتون ورامین متفاوت می باشد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به وب سایت ما و دیدن انواع روغن زیتون در حجمهای مختلف سفارش خود را ثبت نمایید.

مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مردم اقدام به راه اندازی سایت فروش آنلاین این محصول کرده است و محصولاتی بسیار با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

روغن زیتون 4 لیتری

روغن زیتون اصل

روغن زیتون با دارا بودن مقادیر فراوانی ویتامین و مواد مفید و مغدی در درمان ترک و خشکی کف پاها بسیار تاثیر گذار است. اغلب پزشکان در درمان های سنتی زدن روغن زیتون به کف پا را بسیار مفید می دانند.

برای رفع خشکی در کف پاهاتان به کمک روغن زیتون اصل مالشی، باید شب ها، پاهایتان را به خوبی بشویید و سپس کف آنها را با استفاده از روغن زیتون چرب نمایید.

در ادامه هر یک از پاها را در درون یک نایلون پلاستیکی کاملا تمیز قراردهید و دورتا دور نایلون را ببندید. عملیات جذب روغن توسط پاهایتان طی چند ساعت انجام می شود در نتیجه پاها از هرگونه خشکی و آکنه و پوست های اضافی، درد و کوفتگی به دور می گردد.

همانگونه که روغن زیتون برای سلامت فرد بسیار مفید می باشد، استفاده ی زیاد از آن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت بگذارد، مصرف بیش از حد روغن زیتون چاق کننده است.

یک قاشق غذاخوری از این روغن با داشتن 50 کالری می تواند در صورت مصرف بیش از حد، موجب چاقی فرد شود و سلامت قلب او را به خطر بیندازد. از این رو حتما به اندازه ی متعادل از این روغن گیاهی استفاده نمایید.


 

بازدید: 217




Scroll to Top