• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429720
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰

نوآوری در تجارت محصول سیب زمینی من را میلیاردر کرد

نوآوری در تجارت محصول سیب زمینی من را میلیاردر کرد

بعد از گذارندن دوره تحصیلم تصمیم گرفتم از ابتدا شغل خوبی که درآمد دلاری داشته باشد را انتخاب کنم. در این زمینه تحقیق های زیادی کردم و این حدیث که روزی بر ده قسم است، 9قسم آن در تجارت است. محرک من به سمت این شغل شد و وارد عرصه تجارت شدم و به ثروت رسیدم.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی عمده سرشار از نشاسته است بنابراین انرژی سیب زمینی حاوی نشاسته است که یک کربوهیدرات پیچیده است، مانند فیبر غذایی، نشاسته توسط آنزیمهای روده انسان هضم نمی شود و توسط روده کوچک جذب نمی شود.

برخی از محققان معتقدند که نشاسته ممکن است به کاهش خطر سرطان روده بزرگ کمک کند، با این حال، نتایج متناقض به دست آمده در حیوانات اجازه نمی دهد اثر محافظتی نشاسته در برابر تشکیل تومورها در روده بزرگ را نتیجه گیری کنیم، نشاسته همچنین اثرات مفیدی بر چربی خون خواهد داشت.

این محصول منبع جالبی از فیبر است، بنابراین، یک سیب زمینی پخته حدود 10 درصد از فیبر مصرفی روزانه توصیه شده برای بزرگسالان 19 تا 50 ساله را تامین می کند، فیبرهای غذایی که فقط در گیاهان یافت می شوند شامل مجموعه ای از مواد هستند که توسط بدن هضم نمی شوند، رژیم غذایی سرشار از فیبر علاوه بر پیشگیری از یبوست و کاهش خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ می تواند به پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی و همچنین کنترل دیابت نوع 2 و اشتها کمک کند.

سیب زمینی عمده

سیب زمینی آگریا

سیب زمینی آگریا یکی از ارقام بسیار مهم است که در کشور ایران به وفور یافت می شود که سیب زمینی خام آگریا در همدان بسیار محبوب می باشد که به دلیل طعم قوی، مقاومت در برابر بیماریها و عدم تغییر رنگ هنگام پخت طرفداران زیادی رو به خود جلب کرده که رنگ طلایی موجود در آن است که به عنوان سیب زمینی سرخ کرده طلایی معروف می باشد. سیب زمینی آگریا مناسب برای مصرف سرخ کرده و یا چیپس می باشد که بسیار عالی ترد می شود و برخی از این نوع سیب زمینیها را می توان نیز برای آب پز و تفت دادن استفاده کرد، این نوع سیب زمینی دارای نشاسته متوسطی است البته زمانی که طول بوته ها به پنج سانتی متر برسد دیگر نباید از آن سیب زمینی استفاده کرد و اگر جوانه ها، پوست و قسمتهای سبز آن را بردارید اتفاقی نمی افتد و می توان از آن سیب زمینی استفاده کرد.

سیب زمینی آگریا

سیب زمینی بنفش ضد سرطان

سیب زمینی بنفش ضد سرطان منبع غنی آهن است که اکثر مردم می دانند که ما برای تامین انرژی و همچنین جلوگیری از کم خونی در بدن به آهن نیاز داریم و ما انرژی کافی داریم و آهن نقش مهمی را در بدن ایفا می کند. بر تولید گلبولهای قرمز و سفید خون، مقاومت در برابر استرس و عملکرد سالم سیستم ایمنی، و متابولیسم پروتئین، به سایر موارد مهم در بدن ما کمک می کند. منبع غنی منیزیم، عنصری ضروری است که به ما کمک می کند آرامش داشته باشیم و در برابر استرس مقاومت کنیم.

منیزیم همچنین برای سلامت عروق بدن و همچنین سلامت استخوانها، قلب و ماهیچه ها ضروری است. حدود 80 درصد از جمعیت آمریکای شمالی از کمبود منیزیم رنج می برند و همچنین افراد ممکن است از هر 10 نفر 3 نفر این کمبود را داشته باشند و فقط با خوردن سیب زمینی شیرین می توانید با این کمبود مقابله کنند. منبع غنی پتاسیم یکی از عناصر مهمی که به تنظیم ضربان قلب و سیگنالهای عصبی کمک می کند.

سیب زمینی بنفش ضد سرطان


 

بازدید: 214




Scroll to Top