• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429723
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۰

ویژگی افراد موفق چه می باشد

ویژگی افراد موفق چه می باشد

افراد موفق دارای یکسری از خصیصه هایی هستند که شما نیز با اطلاع از آنها و تقلید برخی از آنها می توانید به هدف خود برسید.

خود من نیز با پیروی از کسی که در حوزه خرما موفق بود توانستم به موفقیت چشم گیری برسم به عنوان مثال سایت انلاین خیلی به من کمک نمود.

شما نیز می توانید با راه اندازی یک سایت انلاین محصول خود را به فروش برسانید ولی من به شما پیشنهاد میدهم که خرما را برگزینید.

خرما کلوته

خرما کلوته را میتوان با ترکیب ارده کنجد سیاه و پودر نارگیل همراه با چای در وعده صبحانه یا عصرانه میل نمود، مصرف این ترکیب باعث می شود سیستم دفاعی بدن تقویت شود و از ویروسهایی از جمله ویروس کرونا و آنفولانزا در امان باشیم.

امروزه در بسیاری از شهرهای ایران خرما کلوته در بسته بندیهای مختلف خرید و فروش می شود. خرما کلوته یک نوع از خرمای نرم می باشد و گوشت نرمی دارد این نوع خرما جزء خرمای مرطوب قرار دارد و شیره به نسبت کمی در آن وجود دارد.

زمان برداشت و رسیدن این میوه در اوایل تا اواخر شهریور زمان می برد، نخل خرما کلوته به غیر از شهر جیرفت که در کرمان می باشد در مناطق جنوب کشور هم قرار دارد که خرمای کلوته درجه یک جنوب محسوب می شود.

خرما کلوته

خرما مجول

بیشتر مقدار کالری خرما مجول هم به‌واسطه قند موجود در آن شکل می‌گیرد خرما سوختی طبیعی برای بدن است، یک عدد خرمای مجول می‌تواند کربوهیدرات قابل‌ توجهی به بدنتان وارد کند، کربوهیدرات‌ ها منبع اصلی تأمین انرژی بدن هستند.

مصرف خرمای مجول می‌تواند به سلامت استخوان هم کمک کند، در این خرما مقادیر اندکی از کلسیم و میزان قابل‌قبولی پتاسیم، منگنز و مس موجود است. تمام این مواد معدنی، برای سلامتی استخوان‌ها لازم‌اند.

حفظ سلامت مغز هم از کارهای دیگری است که از دست خرمای مجول برمی‌آید، تحقیقات روی حیوان‌ها نشان می‌دهد که مصرف خرمای مجول روی کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ هایی مانند آلزایمر نقش دارد.

چون آنتی‌اکسیدان‌های موجود در خرما با کنترل نشانگرهای التهابی باعث کاهش پلاک‌هایی می‌شوند که در مغز شکل می‌گیرند و بیماری‌هایی مانند آلزایمر را به وجود می‌آورند.

خرما مضافتی

برای کاشت خرما هسته های خرما مضافتی را یک روز در آب قرار دهید تا گوشتهای آن جدا شود و بعد از آن هسته ی خرما را در یک پارچه یا حوله تمیز قرار می دهید دقت داشته باشید که دانه ها باید پوشانده شوند.

هسته ها برای جوانه زدن و رشد کردن نیاز به مکانی گرم دارند بعد از این که هسته ها ریشه زدند و آنها را در خاک بکارید بعد از کاشت به روی بذرها کود بریزید و آن را آبیاری کنید تا به مرور زمان رشد کنند.

شاید برایتان جالب باشد از پوست انواع خرما به خصوص خرما مضافتی با برند هایی مثل فامیلا و دیگر برندها برای درمان بیماریها مفید می باشد.

خواص پوست خرما: یبوست و کم خونی را درمان می کند، روده ها و استخوانها را تقویت می کند و برای افرادی دوست دارند لاغر بشوند یا افزایش وزن داشته باشند کاربرد دارد.


 

بازدید: 240




Scroll to Top