• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429724
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۵۳

با حوله تن پوش اوضاع بد مالیم را بهبود دادم

با حوله تن پوش اوضاع بد مالیم را بهبود دادم

با شروع کرونا و کساد شن کسب و کارم و بیکار شدم تا اینکه به فکر شروع کسب و کار اینترنتی در حوزه حوله افتادم و توانستم درآمد مالی ام را بهبود بخشم در این مقاله به بررسی حوله های پر فروش پرداخته شده است.

حوله تن پوش

پنبه یکی از محبوب‌ترین الیاف تولید حوله تن پوش در بین تولیدکنندگان حوله می‌باشد. پنبه قابلیت جذب آب بالایی دارد و به آسانی قابل شستشو می‌باشد.

حوله‌هایی که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شوند جزو محصولات ارگانیک طبقه بندی می‌شوند. البته برخی از حوله‌های پنبه‌ای از پنبه ارگانیک تولید نمی‌شوند و پنبه‌ی موجود در الیاف آن از جنس پنبه‌ي مصنوعی می‌باشد.

در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ ارزان قیمت هستید، مراقب این نوع حوله‌ی پنبه‌ای باشید. حوله‌ی تولید شده از پنبه‌ی مصنوعی از نظر کیفیت نسبت به نوع ارگانیک بسیار ضعیف‌تر می‌باشد.

حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای در نرمی، لطافت و سبکی تفاوت چشمگیری دارند. این نوع از حوله‌ها معمولاً ضخیم هستند. به همین دلیل از قدرت جذب بالایی برخوردارند.

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نسبت به بسیاری از مواد و الیاف آلرژی دارید،حتماً حوله‌هایی با الیاف بامبو را امتحان کنید. این نوع حوله به دلیل خواص الیاف بامبو ضد باکتری و ضد میکروب می‌باشند. حوله با الیاف بامبو بسیار سبک می‌باشد و قدرت جذب بسیار بالایی دارد اما برای فصول سرد انتخاب خوبی به حساب نمی‌آید.

حوله حمامی

شما ممکن است قصد داشته باشید برای دخترتان به دنبال مدل های مختلفی از حوله حمامی تن پوش دخترانه باشید که جدید و شیک باشد رنگ ها و مدل های بسیار متنوعی در بازار وجود دارد که مورد پسند دختران است و همان طور که همه می دانند اکثر دختران علاقه زیادی به رنگ های روشن خصوصا صورتی و یاسی دارند که البته شستشو و نگهداری آن کار بسیار دشواری است که ممکن است شما را از خرید آن پشیمان کند.
اما نگران نباشید چرا که اگر به درستی نگهداری و شسته شود هیچ مشکلی به وجود نمی آید. بهترین روش شستشوی آن با دست می باشد اما انجام این کار برای عده زیادی کار سختی است و ترجیح می دهند آن را با لباسشویی بشویند برای شستن حوله با لباسشویی بهتر است درجه آب بالا نبوده و سرد باشد، چرا که آب داغ به بافت و الیاف پارچه آسیب می زند و باعث از بین رفتن حوله می شود.

حوله دستی

بسیاری از انواع حوله دستی نازک وجود دارد که به صورت یکبار مصرف هستند یعنی شما پس از اینکه یکبار آنها را مصرف کردید می توانید حوله را دور بیاندازید.

اگر شما جزو افرادی هستید که به الیافهایی که در تولید حوله از آنها استفاده می شود آلرژی دارید به شما توصیه می کنیم که الیافهایی را که به نام الیاف بامبو معروف هستند را استفاده کنید و از خواص این الیاف می توان به این موارد اشاره کرد که ضدمیکروب و ضدباکتری می باشند همچنین وزن آنها بسیار سبک بوده و در جذب آب قدرت بالا را دارند.

انواع مختلف حوله استخری تن پوش در انواع طرحها و رنگ متنوع موجود است و شما عزیزان می توانید آنها را در سایت ما مشاهده و خرید کنید، سایت ما به کیفیت بالا و قیمت ارزان معروف است پس همین حالا سفارش خود را از طریق سایت ما ثبت کنید و محصول را درب منزلتان تحویل بگیرید.


 

بازدید: 114




Scroll to Top