• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429729
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۳

چگونه می شود از طریق چسب به درآمد رسید؟

چگونه می شود از طریق چسب به درآمد رسید؟

برای پاسخ سوال باید بگویم که کسب و کار های اینترنتی راه نجات خیلی از افراد از بی پولی می باشد که می تواند آنها را به خواسته هایشان برساند با وجود اینکه چسب جز ملزومات اکثر کسب و کار هاست در این مقاله به کاربردی ترین چسب ها اشاره شده است که باهم دیگر بررسی خواهیم کرد.

چسب آهن

چسب فلز که بیشتر آن را با نام چسب آهن می‌شناسند برای چسباندن انواع مختلف مواد به یکدیگر کاربرد دارد اما از آنجا که بیشترین کاربرد را برای چسباندن فلزات دارد به چسب آهن معروف شده است. شاید اولین راهی که پس از شکستن اقلام فلزی به ذهنمان برسد تعویض یا جوش دادن آن قطعه باشد اما این تنها راه نیست بلکه می‌توان از چسب آهن بجای جوش استفاده کرد و بسیاری از وسایل فلزی شکسته را با چسب آهن به راحتی و با هزینه‌ای بسیار کم در خانه تعمیر کرد.

حلال چسب ماده‌ای است که برای حل کردن انواع چسب استفاده می‌شود. حلال مناسب چسب‌هایی که بر پایه آب هستند آب است اما برای انواع دیگر چسب باید از حلال مخصوص به خودشان استفاده کرد. آب، سرکه، استون و … از انواع حلال‌های چسب است. بیشتر چسب‌ها بر پایه استون بوده که می‌توان با استفاده از آن لکه‌های ناشی از چسب را پاک کرد اما مشکل این جا است که استون علاوه بر چسب ممکن است به رنگ یا بافت آسیب برساند.

چسب بلوک

مطرح بودن این ماده کشسانی بودن رطوبت آن است که در چسب بلوک هبلکس پرین اجرا شده است و عملکرد خوبی به ساختمان در بالا بردن سطح مقاومت دیوار ها و آجر پازلی جدا کننده می دهد.این دیوار های جدا کننده شکل دهنده حال خانه و اتاق و پذیرایی هستند که باید از نظر اصالت تایید شده باشند و از آزمایشگاه مورد تایید و نظر سازمان نظام مهندسی کشور پروانه سلامت محصول خود راگرفته باشند.از چسب های هبلکس در مجسمه سازی های عظیم و بزرگ که در میادین شهر نصب می شود نیز استفاده می شود.

ضمانت کردن دیوار شما را با چسب بلوک هبلکس پویا تضمین می کنیم، شما وقتی بدانید که برای بیمه کردن منزل خود باید چه هزینه های زیادی انجام دهید ازمتریال استفاده می کنید که کیفیت جنسی آن محصول نیاز شما را به بیمه کردن ساختمان خود کمتر خواهد کرد.

چسب چوب

معرق کاری، منبت کاری و درست کردن وسایلی مثل کاردستی با چوب بستنی از جمله کاربردهای هنری چسب چوب رازی می باشند، بدون استفاده از این چسب وسایل ساخته شده استحکام کافی را نخواهند داشت، زیرا همان طور که می دانیم و پیشتر نیز اشاره شد، هیچ چیز مثل چسب مخصوص چوب، قطعات چوبی را متصل به هم نگه نمی دارد.

علاوه بر چوب، کلیه مواد گیاهی و سلولزی را می توان با استفاده از چسب چوب رازی چسباند، به عنوان مثال از مقوا، کاغذ، فوم، چوب پنبه، ساقه گندم، حصیر خرما و غیره نام می بریم.

همان گونه که در قسمت قبل گفته شد، چسب چوب رازی از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد، این چسب از نظر قابلیت چسبندگی، استحکام و ماندگاری عالی است، به همین علت کاربرد آن به چسباندن قطعات چوبی و موارد مشابه محدود نمی شود، در واقع هر چیزی را می توان با این محصول چسباند.

چسباندن تکه های چرم، پارچه و قطعات پلاستیکی از جمله مصارف جالب توجه چسب چوب رازی می باشند، همچنین این چسب بر روی شیشه و موارد مشابه نیز قابل استفاده است به خصوص که بی رنگ می باشد و اثری از خود بر جای نمی گذارد.


 

بازدید: 245




Scroll to Top