• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429730
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۳

کفش هایی که توانستند زاویه دید مرا تغییر دهند

کفش هایی که توانستند زاویه دید مرا تغییر دهند

ثروتمند شدن محصول تفکر ماست من نیز براساس تجربه خود در زمینه کفش توانستم مسیر خود را پیدا کنم و با تمرکز و تلاش بر روی هدفم بسیار پولدار و موفق شدم و این تکنیک ها باعث شروعی برای میلیونر شدنم شدند.

کفش چکمه ای

بوت یک واژه فرانسوی می باشد که در میان مردم ایران به وفور به کار برده می شود.از نظر لغوی کلمه چکمه یا پوتین به معنی، چیزی که کشیده می شود است، ریشه کلمه به زبان ترکی برمی گردد. در میان عوام کلمه پوتین یا کفش چکمه ای رایج تر است و مردم این کلمه را بیشتر به کار می برند. در ادامه مطلب به انواع بوت  زنانه و سپس به انواع پوتین و چکمه زنانه می پردازیم. به کفشی که ساق پا را می پوشاند بوت گفته می شود البته ارتفاع کفش بوت در اندازه های مختلف ساخته شده است اما به طور کلی قد این نوع کفش معمولا تا زیر زانو میرسد.

پوتین ها از نظر ارتفاع از چکمه کوتاه تر هستند و زیره پوتین ها دارای زمختی بیشتر و‌ اصولا با آج بیشتر و بزرگ‌تر تولید و در جنس چرم با رنگ های متنوع به بازار عرضه می شوند. چکمه ها از نوعی چرم لطیفتر با ساق بلندتر تا زیر زانو تهیه می شوند که از نظر اندازه و ارتفاع و نوع پاشنه و قالب تنوع زیادی دارند بوت ها نسبت به سایر کفش ها از تنوع زیادتری در جنس برخوردار هستند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (14).jpg

کفش زنانه

کفش مخصوص پیاده روی زنانه انواع مختلفی دارد و کفش کد ۹۸۱۴ یکی از کفش های استاندارد و مرغوب محسوب می شود که از کارایی و عملکرد فوق العاده ای برخوردار می باشد. کفش زنانه از برترین زیره و از رویه های محکم و درجه یک تهیه شده است و کفشی بسیار راحت و شیک است که در تهیه آن جنس اعلا و دوخت عالی به کار گرفته شده است.

این نوع کفش اعلا و درجه یک انواع مختلفی دارد و دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد که یکی از کفش های جذاب و زیبا است که از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بالایی قرار دارد. این محصول درجه یک دارای کارایی فوق العاده ای است که در راحتی و سلامت پا هنگام پیاده روی بسیار موثر می باشد. این محصول اعلا کاملا استاندارد زیر نظر کارشناسان اصلی تولید می گردد و در تولید آن بهترین ها به کار گرفته می شود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (15).jpg

کفش کتانی

شرکت مربوطه ما یک مدل از کفش کتانی دخترانه تولید کرده است که مناسب برای کودکان 7 الی 14 سال می باشد که این مدل محصولات با طرح عروسکی نیز تولید شده است.

به دلیل طرح زیبای این مدل از کتانی جورابی و کودکانه زیادی نیز به آن علاقه مند شده اند که تقریبا این نوع از کفشها فروش خوبی هم نیز داشته است.

بهتر است درباره اجزای کفش بدانید و برای هر کدام از آن اهمیت زیادی قائل شوید، یکی از این اجزای کفش قسمت کف آن است که باید توجه کنید این قسمت از کفش باید هر چند وقت یکبار تعویض شود تا پاشنه پا آسیب ندیده و دچار مشکلات زیادی نیز نشود، یکی دیگر از اجزای کفش زیر پاشنه ها می باشد که در هنگام تولید باید به آن توجه بسیار زیادی کرد.

همانطور که می دانید مجموعه ما کتانی دخترانه خود را در دیجی کالا هم به فروش می رساند اما بهتر است شما مشتریان عزیز برای تهیه این نوع کالا از سایت مجموعه ما خرید خود را انجام دهید.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (16).jpg


 

بازدید: 236




Scroll to Top