• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429732
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۴

از فندقهای کوچک، به در آمد بالا رسیدم

از فندقهای کوچک، به در آمد بالا رسیدم

زندگی ام با دیدار با یک دوست قدیمی که پدرش باغدار بود و کار کشت فندق می کرد، متحول شد. زمانی که مرا هم به شروع این کسب و کار ترغیب کرد و توانستیم با یادگیری فنون کسب و کار در کارمان پیشرفت کنیم و ثروتمند شویم. در این حوزه انواع مختلفی از فندق وجود دارد.

فندق خندان

هر کدام از انواع فندق های ارائه شده در کشور ما ویژگی های خاص خود را دارند. فندق خندان در ایران خاستگاه های متعددی داشته و در سرتاسر کشور ما کشت و برداشت می شود؛ از این رو در همه ایران در دسترس است.

عده بسیاری مصرف فندق را در برنامه روزانه خود قرار داده و به صورت مداوم میل می کنند از این رو کیفیت فندق برایشان بسیار حائز اهمیت است.

به این افراد توصیه می شود برای خرید بهتر فندق باکیفیت، آن را از کمپانی معتبر تهیه کنید.

فندق بوداده

مثالی معروف درجهان وجود دارد که می گوید یک مشت مغز فندق خام دکتر را از شما دور نگه می دارد، اولئیک موجود در فندق باعث می شود تا انسان از افزایش کلسترول بالا در امان بماند.

شایان ذکر است که با مصرف منظم فندق و روغن آن میزان کلسترول موجود درخون بطور ماهانه ۲۸ درصد کاهش پیدا می کند.
مصرف غذاهای آماده و یا فست فودی در دنیا معضلات زیادی را برای سلامتی مردم فراهم کرده و امروزه با توصیه پزشکان به مصرف غذاهای با منشا گیاهی و انواع مغزها مانند فندق بوداده، پسته، بادام، کنجد سیاه و غیره که بدون مواد نگهدارنده باعث شده تا مردم به غذاهای غیر فست فودی روی بیاورند.البته خیلی از جوانان به این توصیه عمل نمی کنند و فکر می کنند باید در سنین بالاتر رعایت نمایند که کار بسیار اشتباهی است و رعایت رژیم غذایی مفید فقط مربوط به سنین بالا نیست بلکه همه سنین باید برای حفط سلامتی خود از فندق استفاده کنند.

فندق

پودر فندق که برای مصرف کودکان و سالمندان بسیار عالی می باشد واز طرفی از آن در تهیه کیک و شیرینی و بیسکویت پذیرایی و بستنی و همچنین خمیر فندق و نوتلا مورد استفاده قرار می دهند و از خمیر فندق می توان با انواع شیره و عسل برای مصرف صبحانه و میان وعده و از طرفی از خمیر فندق در تهیه شیرینیجات و دسر و کیک و نوتلا و انواع شکلات و همچنین در تهیه بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

از روغن فندق در آشپزی استفاده می گردد و به غذا طعم بسیار مطبوعی می دهد و همچنین از آن در طراوت و زیبایی پوست و در لطیف کردن مو و از بین بردن شوره سر و غیره استفاده می شود.

یکی از دلایل اصلی که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم بخاطر این همه خواص و موارد استفاده مختلف فندق خام می باشد و توصیه مجموعه ما در این سایت استفاده از فندق و فراورده های آن در وعده ها و میان وعده های غذایی می باشد تا همواره سلامت بمانید.


 

بازدید: 214




Scroll to Top