• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429733
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵

ایده طلایی کسب و کار موجب میلیاردر شدنم شد

ایده طلایی کسب و کار موجب میلیاردر شدنم شد

همه ما آرزو می‌کنیم که بتوانیم در سنین جوانی هر چه زودتر میلیارد شویم و همواره به دنبال یافتن رازهای میلیاردر شدن هستیم. اما هیچ کاری بدون تلاش و پشتکار امکان پذیر نیست من با اید هایی که در این مقاله در حوزه حوله ذکر شده توانستم به درآمد میلیاردی دست پیدا کنم.

حوله حمامی

از خانواده بزرگ حوله ها می توان به حوله حمامی استخری بزرگ اشاره کرد. این حوله با توجه به اسمشان درست مناسب استخر می باشند که معمولا در سایزهای صد و سی الی صد و هفتاد در عرض هفتاد سانتی متر می باشند.

حوله های استخری همانند حوله تن پوش گلبافت علاوه بر خشک کردن بدن و جذب آب بدن و با توجه به حجم و ارتفاع پرزهای آن برای زیرانداز نیز مناسب می باشند. حوله های پنبه ای بیشتر مناسب استخر هستند که آنتی باکتریال و ضد حساسیت می باشند و همچنین شستشوی راحت تری هم دارند.

انتخاب رنگ حوله هم مناسب با سلیقه هر شخص متفاوت است که بیشتر افرادی که برای استخر، جکوزی یا سواحل حوله تهیه می کنند رنگ سفید را انتخاب می کنند و دلیل انتخاب رنگ سفید هم مشخص بودن لک و کثیفی بر روی حوله می باشد.

حوله دستی

به حوله های معمولی و سبکی که قابلیت حمل بسیار آسانی دارند و در عین حال میزان جذب آب بسیار بالایی دارند، حوله دستی استخری می گوییم که در ادامه به بررسی مشخصات و انواع آنها خواهیم پرداخت.

استفاده از این حوله ها تنها منحصر به خشک کردن بدن پس از استخر و شنا کردن نمی باشد و گاهی برخی افراد آنها را به همراه خود به سالنهای ورزشی می برند و تحت عنوان زیر انداز یا خشک کن بدن به کار می گیرند.

سبک و قابل حمل بودن و میزان آبگیری یک حوله مشخص می کند که مناسب برای استفاده در دریا و استخر می باشد یا خیر.

یکی از راه های بالا بردن میزان دوام و ماندگاری یک حوله استخری نحوه شست و شو و خشک کردن آن است. هر حوله را پس از چند بار استفاده باید با پودر لباسشویی شست و شو داد تا از لحاظ بهداشتی کاملا تمیز باشد و امکان رشد قارچ و با کتری در میان الیاف آن وجود نداشته باشد که پس از استفاده دچار بیماریها و حساسیتهای پوستی نشوید.

حوله زنانه

کیفیت از دسته مواردی می باشد که می تواند بر میزان فروش حوله زنانه استخر تاثیر گذارد. کیفیت حوله بر اساس میزان جذب، نرمی و همچنین میزان لطافت آن بررسی می شود.

لازم به ذکر است که بدانید دمای بالا موجب آسیب دیدن حوله می شود پس حتما هنگام شست و شو دستور العملهایی که تولید کنندگان بر روی بسته بندی حوله ها درج کرده اند را مطالعه فرمایید همچنین باید توجه داشته باشید که مواد شوینده ی حوله های رنگی و سفید با هم متفاوت می باشد و توجه نکردن به آن موجب آسیب رساندن به حوله می شود.

استفاده از سفید کننده در شستشوی حوله ها موجب آسیب زدن به بافت و همچنین پرز حوله ها می شود پس اگر که می خواهید حوله تنی شما دارای عمر به نسبت طولانی باشد بهتر از شستن آنها با سفید کننده ها پرهیز کنید.

یکی از نکاتی که بهتر است به آن توجه داشته باشد این می باشد که بهتر است از قرار دادن حوله خشک به صورت فشرده در طبقات خودداری کنید زیرا این حرکت باعث از دست دادن نرمی و لطافت حوله می شود.


 

بازدید: 260




Scroll to Top