• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429734
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹

ایزوگام همان رازی است که من را در جوانی میلیاردر کرد

ایزوگام همان رازی است که من را در جوانی میلیاردر کرد

زمانی که در 22 سالگی اولین ماشین خارجی خود را خریدم همه از من از راز موفقیتم سوال می پرسیدند و تصور می کردند راه عجیب و غریبی من را به ثروت رسانده است. اما من صرفا از طریق ورود به حوزه تجارت نوین در زمینه محصول ایزوگام توانستم به کسب و کارم رونق ببخشم و زندگی ام را از نو بسازم.

ایزوگام ایرانی

مواد تشکیل دهنده ایزوگام ایرانی خوب شامل حدود 70 درصد قیر تصفیه شده و دارای خلوص زیاد است، پشم شیشه نسوز، مواد پلیمری با کیفیت بالا و فویل آلومینیوم است.

بهترین زمان برای نصب ایزوگام بر روی سقف اواسط تابستان است؛ زیرا در این زمان سقف خشک و گرم است و به این ترتیب نصب آن راحت تر و با کیفیت تر خواهد بود.

به طور متوسط ایزوگام در حدود 10 سال دوام دارند، اما طول عمر یک ایزوگام به چند نکته بستگی دارد اول به میزان کیفیت قیر مورد استفاده در ایزوگام، دوم به نحوه و کیفیت نصب ایزوگام، چرا که دوام یک ایزوگام بسیار به این نکته بستگی دارد و موجب افزایش طول عمر آن می شود، سوم به شرایط آب و هوایی منطقه ایی که در آن ایزوگام مورد استفاده قرار گرفته است.

ایزوگام ایرانی

ایزوگام باران

کارخانه ایزوگام باران پوشش از شرکتهایی است که تولیدات خود را توانسته به بازارهای کشورهای دیگر هم گسترش دهد و بسیاری از کشورها خواهان خرید از این شرکت می باشند.

در ساخت ایزوگام از قیر استفاده می شود که قیر یک ماده ی طبیعی بوده و در طبیعت به وفور پیدا می شود، این فرآورده 90 تا 95 درصد از کربن خالص و هیدروژن ساخته شده است و 60 تا 70 درصد ایزوگامها از این ماده تشکیل شده است.

درصد باقی مانده از این محصول متشکل از نیتروژن، اکسیژن، گوگرد و فلزاتی چون نیکل، آهن و وانادیم می باشد که ترکیب این مواد یک محصول به شدت مقاوم و نفوذ نا پذیر را ایجاد می نماید.

از مشخصات یک ایزوگام استاندارد، خوب است بدانید که اندازه ی آن 1 * 10 متر مربع می باشد، ضخامت آن حداقل 3 و حداکثر 5 میل باشد، وزن آن بین 32 و 47 کیلوگرم باشد و به صورت بسته بندی وکیوم دار باشد.

ایزوگام پشت بام

با پیشرفت تکنولوژی برای ایمن سازی سازه ها موادی را با هم ترکیب کردند و پدیده ای به نام ایزوگام شرق را به وجود آوردند که برای ایزوگام پشت بام، لبه های پرتگاه و یا سقف خانه مورد استفاه قرار می گیرد. برای ساخت ایزوگام به الیاف شیشه، پلی استر، قیر و پلیمر نیاز داریم تا در مکانی که زندگی می کنیم محیط امنی را ایجاد کنیم.

یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها اتفاق می افتد رطوبت است که برای از بین بردن جای خرابیها و یا برای جلوگیری از آنها از ایزوگام استفاده می کنند. امروزه ایزوگام به عنوان پر مصرف ترین محصول در اختیار مصرف کنندگان آن قرار گرفته است زیرا نسبت به آسفالت و قیر هم به صرفه تر بوده و نصب راحت تر ودر زمان کم تری نصب آن صورت میگیرد.

یکی از مزیتهای خوب ایزوگام این است که در صورتی که بخشی از آن خراب شود می توان همان قسمت را درست کرد و نیازی نیست برای یک دست و دورنگ نشدن مانند آسفالت تمام محیط را ایزوگام کرد.


 

بازدید: 123




Scroll to Top