• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429737
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵

در جوانی با گربه سرامیک و طناب میلیاردر شوید

دغدغه داشتن درآمد مناسب و همیشگی، یکی از بزرگ ‌ترین مسائلی است که همه ما در این روزها به آن فکر می ‌کنیم، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم کسب و کار خود را در حوزه هایی مانند گربه، سرامیک و طناب آغاز کنید.

قیمت گربه اسفینکس

گربه اسفینکس، یکی از نژادهای مختلف گربه است که بسیار فوق العاده زیبا می باشد. گربه مورد نظر توانسته مورد استقبال و توجه خوبی از سوی پرورش‌ دهندگان آن قرار بگیرد.

ویژگی اول این نوع گربه ها، تنوع بالای آنها می باشد. همین موضوع باعث شده است که افراد با هر سلیقه ای که باشند، به راحتی بتوانند انواع گربه محبوب خود را از میان تنوع بالای گربه ها انتخاب کرده و آن را خریداری کنند.

از میان تنوع بالای گربه های خانگی، با توجه به قیمت گربه اسفینکس خانگی بی مو از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند.

قیمت طناب پنبه ای بنایی

طناب کنفی ساختمانی بنایی از جمله محصولاتی است که برای تمامی قسمت‌های مختلف ساختمان که نیاز به بنایی و یا بازسازی دارند مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت فوق العاده مطلوب بوده و با استفاده از متریال با کیفیت تولید می شود.

در حال حاضر قیمت طناب پنبه ای بنایی بسیار مناسب است و طناب کنفی ساختمانی بنایی پنبه ای توخالی معمولاً دارای ابعاد و اندازه های مختلف و متفاوت می باشد که بر اساس ارتفاع ساختمان و بر اساس نیاز تعیین می‌ شود و همچنین دارای وزن سبک می باشد که استفاده از آن بسیار آسان بوده و امروزه جایگزین محصولات مشابه فراوانی در بازار شده است.

خرید سرامیک خام

با توجه به علاقمندی نقاشی بر روی سرامیک امروزه شاخه ای از این هنر در ارگانها فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است که افراد و علاقمندان زیادی را به خود جلب نموده است. هنرنمایی و طراحی نقاشی بر روی سرامیک از هنرهای دستی و نمایشی محسوب می شود که مخاطبهای خاص خود را دارد و امروزه در سطح وسیع شاهد دیدن ظروف سفالی سرامیکی، گلدانهای سرامیکی و هنرنقاشی بر روی سرامیک در بوتیکها و مغازه های مخصوص فروش محصولات سرامیکی هستیم که به قیمت بالا به فروش می رسد.

امروزه خرید سرامیک خام ارزان به گونه ای است که مواد و متریال تهیه سرامیک با هم مخلوط شده و در قالب گیریهای مشخص قالب گیری شده و آماده مرحله پخت می باشد که در این مرحله می توان هر طرح و نقشی که دلخواه می باشد را روی آن پیاده نمود و حتی با لعاب شیشه ظرافت و زیبایی بخشید.


 

بازدید: 162




Scroll to Top