• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429738
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۹

موفق شدن با گربه و شکر پنیر حتمی است

افرادی که در زمینه گربه، شکرپنیر و عسل فعالیت دارند، باید به خوبی عواملی که بر روی صادرات تاثیر دارند را شناسایی کنند تا روز به روز در زمینه صادرات موفق تر باشند.

قیمت گربه اسفینکس

گربه های اسفینکس عاشق بازی و جست و خیز هستند و حتی ممکن است بتوانند بازی پرت کردن و آوردن را انجام دهند. آنان اجتماعی و هوشمند هستند و به خوبی به تکنیک‌ های تقویت مثبت پاسخ می‌دهند.

با وجود ظاهر بدون مویی که گربه‌های اسفینکس دارند، نظافت بخش مهمی از مراقبت از آنان است. از آنجا که قیمت گربه اسفینکس مناسب است و هیچ خزی برای جذب چربی های بدن خود ندارند، پوست آن‌ها، برای حفظ تعادل چربی، جلوگیری از بروز مشکلات پوستی و ایجاد لکه‌های چرب روی وسایل خانه، باید مرتباً تمیز شود. باید او را حداقل یک بار در هفته به حمام ببرید تا چربی و روغن انباشته شده پاک شود. در پروسه حمام باید بین تمام چین و چروک‌ های بدنشان را تمیز کنید.

شکر پنیر مشهد

این روزها بسیاری از مردم در پی یک نوع تنقلات خوب می گردند که بهترین نمونه آن آبنبات شکر پنیر می باشد که سوغات مشهد می باشد و در بجنود و تهران نیز به فروش می رسد و از طرفداران بسیار زیادی دارد.

آبنبات شکر پنیر مشهد از شکلاتهای خوشمزه و پر طرفدار است که بافتی ترد و نرم دارد و این محصول از آب کردن شکر و ترکیب شدن آن با افزودنیهای مختلف به دست می آید و از طریق بسته بندیهای بهداشتی به دست مصرف کنندگان می رسد و این فرآورده در رنگ و طعمهای متنوعی تولید می شود و بازار فروش آبنبات شکر پنیر بجنود و مشهد و تهران این روزها رونق زیادی پیدا کرده است که این امر خود زمینه تولید بیشتر را فراهم می کند.

عسل چهل گیاه اورازان

شرایط محیطی زنبورهای تولید کننده عسل چهل گیاه ارگانیک اورازان متفاوت است و این عسل در فصل بهار در ارتفاعات و دشتهای پر از گل و گیاهان خوش عطر تولید می گردد بنابراین مواد مغذیی در گیاهان مختلف از طریق شهد توسط زنبورها به این عسل وارد می شود و یک محصول کاملا طبیعی و پر خاصیت برای همه سنین ایجاد می گردد. خطوط تولید عسل چهل گیاه اورازان به صورت کاملا بهداشتی این محصول را از کندوها جدا کرده و در بسته بندی مناسب وارد بازار می کنند.

این محصول در ظروف شیشه ای حدود یک کیلو قرار می گیرد و درب آن محکم بسته می شود تا این تولیدات به سراسر شهرهای ایران ارسال گردد. خریداران عسل چهل گیاه را نسبت به عسلهای باغی یا معمولی ترجیح می دهند زیرا به دلیل وجود انواع شهد گلهایی مانند بابونه، آویشن و غیره هم طعم و هم رنگ عسل بسیار با کیفیت تر است.


 

بازدید: 98




Scroll to Top