• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429740
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۲

ویژگی هایی که شمارابا گربه و ظروف نقره پولدارمی کند

در حال حاضر دیگر بهانه های قدیم مانند سرمایه، پارتی، دانش و غیره منسوخ شده و اثبات آن رشد بی سابقه کارآفرینی هم در ایران و هم در جهان است. شما می توانید در حوزه محصولاتی مانند گربه، ظروف نقره کریستال و مجسمه فعالیت خود را آغاز کنید و به پول فراوان برسید.

قیمت گربه اسفینکس

گربه های اسفینکس در دهه ۱۹۶۰ در کانادا پرورش یافتند. اولین گربه اسفینکس در اثر یک جهش ژنی به وجود آمد و پرورش دهندگان که از آن خوششان آمده بود، شروع به تکثیر این گربه ها کردند. تا جایی که امروز گربه های اسفینکس یکی از نژادهای شناخته شده و نسبتا پرطرفدار هستند.

به جایش سطح پوستشان از کرک های بسیار نازکی پوشیده شده که در بعضی جاهای بدن کمتر و در بعضی جاها بیشتر است. در بعضی از این گربه ها ممکن است سبیل وجود داشته باشد که کامل یا کوتاه است و در بعضی ممکن است وجود نداشته باشد. در حال حاضر قیمت گربه اسفینکس مناسب است و پوست این گربه ها رنگی است؛ دقیقا رنگ مویی که قرار بود داشته باشند.

ظروف نقره کریستال

شاید برای خیلی از افراد این موضوع پیش بیاید که چگونه باید ظروف نقره و کریستال را تمیز کرد به گونه ای که این ظروف نقره کریستال گرانبها آسیبی نبینند در ادامه قصد داریم مراحلی را در اختیار شما قرار دهیم بطفا با ما همراه باشید.

یکی از روشهایی که می توانید از آن بهره مند شوید این استه که، برای شستن حتما از یک اسفنج نرم استفاده کنید تا هنگام کشیده شدن آسیبی نبیند همچنین از مواد شوینده هایی همچون: وایتکس به هیچ عنوان استفاده نکنید چراکه باعث سیاه شده قسمت نقره کاری می شود و زیبایی و ارزش خودش را از دست می دهد.

می توانید برای تمیز کردن از پودر لباسشویی هم استفاده کنید به این گونه که کمی از آن را با آب ولرم ترکیب کنید و با استفاده از اسفنج و یا یک مسواک نرم آن را برای تمیز کردن روی سطوح مورد نظر بکشید این کار باعث می شود تا ظروف شما براق تر و تمیز تر شود.

خرید مجسمه طاووس

خیلی از افراد هستند که علاقمندی خاصی به استفاده از مجسمه برنجی برای زیباتر کردن نمای محیط زندگی خود دارند، مجسمه های برنجی به شکل انواع مختلفی از حیوانهای زیبا ساخته می شوند که یکی از آنها خرید مجسمه طاووس برنجی است طاووس پرنده ای است که در میان پرندگان زیبایی فوق العاده ای دارد و از زمانهای قدیم طاووس به عنوان نماد زیبایی شناخته می شود به همین دلیل سازندگان دکوریهای برنجی تصمیم به ساختن مجسمه برنجی گرفتند که نمای آن برای مشتریان و خریداران بسیار جذاب و چشمگیر است و آنها را ترغیب به خرید آن می کند.


 

بازدید: 290




Scroll to Top