• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429741
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۳

راز شغل های درآمد زا با گربه و پاستا چیست؟

برخی از افراد ریسک ‌پذیر هستند و کسب و کار خودشان را در حوزه هایی مانند گربه، پاستا و ماکارونی راه می ‌اندازند و به سرعت به موفقیت می رسند.

قیمت گربه اسفنیکس

علت به وجود آمدن گربه های لخت و بی مو که همان گربه های نژاد اسفینکس هستند، جهش ژنتیکی بوده است. در آمریکای شمالی در اوایل دهه ۶۰ میلادی دو دسته گربه بی مو کشف شدند که این اتفاق سرآغاز پرورش گربه اسفینکس شد و موجب شد قیمت گربه اسفنیکس افزایش یابد.

نژاد اسفینکس یک نژاد کانادایی است و از روی مجسمه ابوالهول که در کویر مصر است، نام گذاری شده است. آمیزش این گربه با نژاد دوون رکس به دلیل ایجاد مشکلات ژنتیکی زیاد ممنوع است و تا سال ۲۰۱۰ با نژاد آمریکن شورت هیر پروش داده می شد تا این که بعد از سال ۲۰۱۰ این نژاد فقط با گربه های هم نژاد خودش جفت گیری کرده و پرورش داده شد.

پاستا با شیر و خامه

ترکیب چند ماده ی خوراکی مثل قارچ و خامه و کمی آبلیمو طبیعی و کره و پنه، می ‌تواند یک غذای کامل و خوشمزه به وعده های غذایی شما اضافه کند که سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدنتان باشد و اگر ورزشکار هستید پاستا با شیر و خامه سرشار از کلسیم، پروتئین، فیبر است مخصوصا وقتی ماده ی غذای خوبی مثل قارچ دارد.

مرغ و گوشت بلدرچین منبع غنی ای از پروتئین است و با روشی که در این مطلب هست می ‌توانید مرغ پاستا مرغ و خامه را بدون هورمون‌های موجود در گوشت سفید مرغ بپزید. مرغ را در آب سرد به مدت پنج دقیقه می ‌گذاریم و سپس بعد از پنج دقیقه آب کدر شده و کفهای روی مرغ را می ‌گیریم اینها همان آمپولهای هورمونی ای هستند که به مرغ تزریق می‌شود و مجددا را می‌ شوریم و قابلمه را دوباره پر از آب می ‌کنیم و می‌ گذاریم مرغ به آرامی بپزد.

قیمت ماکارونی شکل دار

یکی از مواد غذایی محبوب و خوشمزه در لیست غذا های خانگی افراد، ماکارونی می باشد که با خرید و فروش عمده و قیمت ماکارونی شکل دار و مصرف آن به صورت مداوم باعث تامین انرژی در روز شما خواهد داشت که می توانید یک روز خوبی را سپری کنید. با ماکارونی شکل دار می توانید یک غذای بی نظیر با گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه، گوجه، رب، پیاز، قارچ، نمک، زردچوبه و فلفل درست کنید.

به توصیه ی پزشکان در برنامه ی هفتگی باید کودکان از ماکارونی استفاده کنند تا با توجه به خواص ماکارونی که دارای ویتامین های مختلف می باشد باعث رشد فرزندان خود شوند.


 

بازدید: 289




Scroll to Top