• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429742
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۵۴

راه اندازی کسب وکار باگربه و پنیر امکان پذیر است

ما به کسانی که طولانی مدت به دنبال شغل موردعلاقه ی خود می گردند اما پول کافی جهت راه اندازی آن ندارند پیشنهاد می کنیم وارد تجارت به سبک نوین شوند و در حوزه محصولاتی همچون گربه، پنیر و یا گردو فعالیت خود را آغاز کنند.

قیمت گربه اسفینکس

برخلاف تصور رایج، گربه های اسفینکس نیز می‌توانند واکنش آلرژیک در افراد دارای حساسیت ایجاد کنند. آن‌ها ممکن است بی مو به نظر برسند اما این گربه‌ها در واقع پوششی از موهای بسیار نازک دارند. هر چند پزشکان، گربه اسفینکس را به عنوان راهکاری برای دوستداران گربه که فقط به موی حیوانات، و نه به شوره یا چربی بدن آن ‌ها، حساسیت دارند پیشنهاد می ‌کنند.

مانند دیگر حیوانات خانگی، همیشه از پرورش دهنده بخواهید برای گربه اسفینکس خود ضمانت سلامتی ارائه دهد. امروزه قیمت گربه اسفینکس افزایش یافته است و هنگامی که گربه های اسفینکس به طور مسئولانه پرورش داده شوند، معمولا آینده سالمی در انتظارشان خواهد بود.

پنیر سفید

اگر بخواهیم در مورد یکی از محصولات لبنی که ویژگیهای بسیاری را به خود اختصاص داده است صحبت نماییم، می توانیم پنیر پیتزا و سفید را که در نمونه های آمل، تبریز و شیراز تولید شده است را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

پنیر سفید آمل یکی از بهترین انواع محصولات لبنی بوده که همواره مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و مورد مناسبی برای صرف وعده صبحانه می باشد. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد پنیر سفید آمل این است که از مشکلات پوستی ممانعت به عمل آورده و تمام خارش، قرمزی و جوشها را از بین می برد.

از دیگر فواید بهره گیری از پنیر سفید آمل ممانعت از پوکی استخوان بوده که به دلیل وجود کلسیم فراوان در آن می باشد.

پخش گردو تویسرکان

در حال حاضر مراکز زیادی در داخل کشور به پخش گردو تویسرکان با قیمت ارزان می پردازند و این محصول را بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند. گردوی تویسترکان به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و طعم عالی که دارد، به عنوان یکی از محصولات صادراتی به شمار می آید و تجارت آن ارز آوری بالایی برای کشور به همراه دارد.

امروزه پخش گردو تویسرکان به طلای سبز نیز معروف است و از ویژگی های آن می توان درشت بودن و چربی متعادل را نام برد. گردو از گروه آجیل ها است و قسمت خوراکی درون آن دارای طعم شیرین خاصی می باشد و به صورت خام مصرف می شود. همچنین در غذاها و بستنیها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از غذاهای بسیار خوشمزه که با گردو درست می کنند، خورشت فسنجان است که یکی از محبوبترین غذاها در سفره ایرانیان و غذای ثابت بیشتر رستوران ها می باشد.


 

بازدید: 300




Scroll to Top