• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429744
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۸

هزینه های کوچک را مثل من مدیریت کنید تا پولدار شوید

متاسفانه بیشتر مردم فکر می کنند با مدیریت کردن هزینه های کوچک نمی شود پولدار شد ولی من با قاطعیت به شما می گویم که این کار شدنی است کاری که خودم انجام دادم و با الگو برداری از بزرگان و ثروتمندان دنیا توانستم میلیاردر شوم در اینجا می خواهم در مورد نکات ریزی که هر کسی از آن ها خبر ندارد با شما صحبت کنم تا شما هم پولدار شوید.

چوب صندل

چوب در صنایع مختلفی استفاده می شود و کاربرد دارد؛ اما مصرف بی رویه و صادرات چوب خارج از محدوده مجاز می تواند به بخش های مختلفی از اقتصاد کشورها آسیب بزند؛ بنابراین بررسی قوانین صادرات چوب صندل می تواند در کنترل آن تاثیر گذار باشد و حتی در بیشتر موارد توسعه ی اقتصادی ایجاد کند. نتیجه تصویری برای چوب برای بررسی قوانین صادرات چوب باید به قوانین تنظیم شده هر کشور به صورت جداگانه مراجعه شود؛ زیرا هر کشوری بسته به نوع سیاست های خود قوانین حکومتی کشورش را تنظیم و تصویب می کند. عوامل مختلفی در تصویب قوانین صادرات چوب نقش دارند که از جمله این عوامل می توان به موقعیت جغرافیایی، آب و هوایی و شرایط محیط زیست کشورها اشاره کرد. در نتیجه برای بررسی قوانین صادرات چوب لازم است به شرایط جغرافیایی و زیست محیطی کشورها نیز توجه کنیم.

چوب کاج

کاج تهران، تنها درخت کاج بومی ایران، گونه بسیار محبوب تزئینی و اغلب درمناطق گرمسیری رشد می کند و دارای مقاومت بالا در برابر گرما و خشکی هوا است و رنگ پوست چوب کاج قهوه ای متمایل به قرمز و دارای شکاف است و ارتفاع این درختان از 9 متر شروع و به 24 متر نیز می رسد.

این درخت که در ایران به کاج تهران معروف است، بومی مناطق دیگری چون غرب آسیا مانند کشورهای بلغارستان، یونان، ترکیه، اوکراین، ایتالیا و بومی شرق مدیترانه نیز می باشد و بسته به طرز استفاده از چوب کاج می توان به ویژگیها خاص آن توجه داشت.

مثلا استفاده از چوب کاج برای نجاری بسیار لذت بخش است چراکه ممکن است بافتی ریز تر از چوب کاج وجود نداشته باشد، همچنین این چوب باعث ایجاد بوی مطبوعی در محیط کارگاه می شود.

چوب گردو

چوب گردو ایرانی دارنده رنگ طبیعی می باشد که شکل و ظاهر زیبایی دارد. همچنین یکی از ویژگی های چوب گردو ایرانی این است که در برابر ضربه و فشار دوام قابل توجهی دارد به گونه ای که در مکان های مختلفی استفاده می شود و سختی این نوع چوب گردو بسیار زیاد می باشد. بیشتر بخوانید: قیمت چوب درخت گردو الیاف چوب گردو ایرانی کاملا ریز است و استحکام این نوع کالا به گونه ای می باشد که به هیچ عنوان پوسیده نمی شود و کاملا ضد رطوبت است. نقش و نگار انواع مختلف چوب گردو کاملا منحصر به فرد و زیبا می باشد که حالت آن کاملا صیقلی است. بیشتر بخوانید: چوب گردو خشک پایداری چوب های گردو بیشمار می باشد و درخشندگی این نوع کالاها کاملا طبیعی است. گونه های مختلف چوب گردو به هیچ وجه ساییده نمی شود و علاقمندان زیادی را به خود جذب نموده است.


 

بازدید: 103




Scroll to Top