• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429745
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۳۹

میلیونی فکر کن تا بتوانی به درآمد میلیاردی دست پیدا کنید

افکار هر فردی می تواند بر آینده آنها بسیار تاثیر گذار باشد به همین خاطر ابتدا برای رسیدن به اهداف بزرگ بهتر فکر و آرزو های خودتان را از آن کسب و کار گسترش دهید در ادامه قصد داریم شما را با محصولاتی همچون خاویار آشنا کنیم تا بتوانید به ثروت زیادی برسید.

خاویار

اسمی که این روزها شنیده میشود خاویار زرد طلایی رنگ است که به نظر غذایی لوکس و گران میاید و طرفدار های خودش را هم دارد. اما خاویار اصلی کدام است؟ مربوط به کدام ماهی ها می باشد؟ ۲۷ گونه هستند که ۴ نوع آن منقرض شده است.

ماهی اوزون برون، فیل ماهی، شیپ، ماهی روسی و ایرانی ... از غنی ترین ماهی های خاویاری می باشد. این گونه ها بیشتر در نقاط آبی گرمسیری هستند. بیشترین حجم خاویار در دریای خزر وجود دارد. دریای خزر به دلیل شرایط آب و هوایی که دارد و باعث شده ایران یکی از برترین تولید کنندگان خاویار باشد و همچنین وجود ماهی چالباش در تمام این دریای پهناور نقش به سزایی در امر تولید خاویار طلایی دارد. بیش از ۹۰ درصد خاویار الماس جهان مربوط به دریای خزر می باشد.

خاویار صنعتی

در کشور ایران پرورش دهندگان زیادی در زمینه تولید خاویار صنعتی طبیعی فعالیت می کنند و در آنها را به صورت صنعتی بسته بندی کرده و به بازار عرضه می نمایند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خواص طبی، کاربرد و مصارف خاویار طلایی و همچنین قیمت خرید آنها آشنا کنیم. خاوریار طلایی توسط ماهی های چالباش و فیل ماهی تولید می شوند و به آنها آسترا نیز می گویند.

رنگ این نوع خاویار روشن است و دارای مزه و طعم به خصوصی می باشد. خاویار طلایی جزء غذاهای گران قیمت و لوکس ایرانی به شمار می آید و در سفره ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. خاویار طلایی انواع مختلفی دارد که شامل موارد زیر است:

خاویار رویال طلایی یا امپریال

خاویار درجه دو طلایی

خاویار درجه یک طلایی

خاویار ایران

از محصولات غذایی ارزشمند دریایی می توان کنسرو خاویار سیاه را مثال زد که قیمت فروش آن به نسبت دیگر غذاهای دریایی بسیار بیشتر است به این خاطر که خاویار ایران سیاه از نمونه محصولات کمیاب است که از ماهی خاویار به دست می ‌آید و با نرخ بیشتری نسبت به دیگر کنسروهای ماهی به فروش می رسد.قیمت کنسرو خاویار سیاه از سوی تولیدکنندگان این خوراکی بر اساس میزان کیفیت این محصولات تعیین می گردد.

ضمن این که باید بدانید قیمت فروش کنسرو خاویار همچون کنسرو ماهی به میزان وزن بسته بندی آنها هم بستگی دارد، اگر که وزن بسته بندی کنسرو خاویار سیاه بیشتر باشد قطعاً قیمت فروش آن هم افزایش پیدا می ‌کند.


 

بازدید: 129




Scroll to Top