• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429748
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۱

راحت ترین راه های درآمد زایی در ایران

شما هم میتوانید مانند سایر افراد موفق در ایران به راحتی درآمد های بالا را تجربه کنید فقط با کمی تلاش و هوشمندی و انتخاب زمینه مناسب برای تلاش، در این مقاله شما را با انواع گلاب آشنا میکنیم که حوزه ای بسیار پولساز است.

گلاب سه آتیشه

رایحه بی نظیر گلاب باعث شده است تا از آن در صنعتهای مختلفی نظیر صنعت عطر سازی استفاده های زیاد شود اما نکته مهم تر این است که گلاب سه آتیشه علاوه بر عطر و طعم بی نظیری که دارد دارای خواص بسیار زیادی نیز برای بدن انسان است که اگر بخواهیم به صورت کلی به مواردی از آن اشاره کنیم می توانیم این موارد را نام ببریم ضد التهاب، ضد درد، ضد باکتریایی و ضد تشنج. این گل دارای گلبرگهای صورتی است که دارای یک رایحه بسیار ملایم و دلنشین می باشد و گل سرخ یا همان گل محمدی در خرداد ما در فصل بهار برای گلاب گیری مناسب است. یکی از محصولات مهم کشاورزی در ایران گل سرخ یا همان گل محمدی بوده و این گل از گیاهان بومی کشور ما به شمار می رود.

گلاب کاشان

گلاب طبعی گرم و معتدل دارد که از این جهت، مصرف آن موجب گرمی مغز می شود. سردی مغز بیماری های جدی و متعددی به وجود می آورد که شامل مشکلات عصبی و روانی، ابتلا به آلزایمر، شب ادراری، به وجود آمدن غده های بدخیم و ایجاد عفونت می شود که با مصرف گلاب می توان به راحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد. گلاب کاشان سرشار از آنتی اکسیدان های قوی بوده و از این جهت خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری دارد که موجب کاهش جوش ها، حساسیت های پوستی، بهبود زخم و سوختگی نیز می شود.

سلول ها از ساختار های اصلی بدن هستند که سلامت آن ها امری بسیار مهم است، آنتی اکسیدان های موجود در گلاب از آسیب دیدن این سلول ها جلوگیری می کند.

یکی از مشکلاتی که معمولا خانم ها همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنند، تنظیم نبودن دوره های ماهیانه می باشد که با مصرف گلاب می توانند این مشکلات را کاهش دهند.

گلاب ربیع

تولیدکنندگان در هنگام عمل گلاب گیری باید به نکات مختلفی نیز توجه نمایند تا محصولی که تولید می نماین دارای شفافیت بالا و همچنین از کیفیت عالی برخوردار باشد که رعایت این اصول می تواند به آنها در فروش بیشتر محصولات و جلب رضایت مشتری کمک بسیاری نمایداگر به دنبال یک گلاب ربیع مرغوب و با کیفیت هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما گلاب اصل کاشان را امتحان کنید و این گلاب را می توانید از فروشگاه های سراسر کشور خریداری کنید. جالب است بدانید که مخلوط گلاب و گلیسیرین می تواند به افرادی که دارای موهای فر و وز هستند کمک نماید و آنها می توانند از این ترکیب به عنوان ماسک مو استفاده کنند و بعد از گذشت 15 دقیقه موهای خود را با آب شسته و از لطافت و نرمی آن لذت خواهید برد.

.


 

بازدید: 126




Scroll to Top