• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429753
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۵

با ریسک پذیری بالا به یک فرد موفق و قدرتمند تبدیل شوید

تنها خطر و ریسک پذیری می تواند حوزه کاری افراد را تغییر دهد چرا که اگر مدام در یک حوزه کاچک و کم درآمد مشغول به فعالیت باشیم تنها می تواند ما را از اهدلفی که داریم دور نماید به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با انواعی از محصولات آشنا سازیم تا بتوانید به آن اهداف لازم دست یابید.

خاویار طلایی

گران ترین و بارز ترین بخش این ماهی ها تخم آن می باشد که به آن خاویار طلایی می گویند. که در جهان بسیاری از افراد را مجذوب طعم خودش کرده است. در ایران افراد زیادی در حوزه پرورش خاویار فعالیت دارند و انواع آن را تولید و به بازار عرضه می کنند. اما با این وجود خاویار زرد طلایی رنگ همیشه کمیاب تر بوده و به خاطر رنگ چشم نواز و طعم فوق العاده که دارد از توجه بیشتری برخوردار است و افراد زیادی در پی سفارش آن هستند.

یکی از خاویار هایی که در جهان طرفدار زیادی دارد خاویار طلایی رنگ هست که به صورت عمده و یا جزیی به فروش می رسد. خاویار طلایی درخواست بسیار بالایی دارد و یکی از پر فروش ترین ها در ایران می باشد. خاویار طلایی رنگ تولید شده در ایران دارای کیفیت بسیار مطلوبی است.

خاویار قزل آلا

خاویار، تخم ماهیان خاویاری و از گرانترین غذاهای جهان است. دریای خزر به عنوان بزرگ ترین منبع ماهی خاویار قزل آلا در جهان بیش از ۹۰ درصد خاویار جهان را تأمین می کند. از این رو صادرات خاویار از ایران می تواند درآمد و ارز آوری زیادی برای کشور داشته باشد. فیل ماهی، تاس ماهی روسی یا چالباش، تاس ماهی ایرانی یا قره برون، ماهی شیپ و ماهی ازو برون یا سوروگا، گونه های اصلی ماهیان خاویاری دریای خزرهستند

خاویار (Caviar) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۱۶۰۴ شناخته می شود.

آمار صادرات خاویار رقم کل صادرات: ۱۸,۰۸۵,۹۶۰,۰۰۰ دلار میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۳ درصد میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۱ درصد میانگین فاصله از کشور وارد کننده: ۵,۴۵۳ KM آمار واردات خاویار رقم کل واردات: ۱۷,۲۷۵,۰۸۵,۰۰۰ دلار میزان رشد پنج ساله ارزش هر واحد: ۲ درصد میزان رشد یکساله ارزش هر واحد: ۱۱ درصد میانگین فاصله از کشور صادر کننده: ۵,۴۸۷ KM

خاویار میوه ای

یکی از دسرهای بسیار جذاب که به داشتن طعمها و رنگهای متنوع شهرت دارد و برخلاف نامی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است خاویار میوه ای خوشمزه است که برای تهیه آن از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و خرید آن به صورت آماده ممکن است و در بسته بندیهای بسیار مناسب به دست تمام خریداران خواهد رسید.

خاویار میوه ای که اغلب به صورت دسر سرو می گردد محصولی است که توسط کارخانه های صنایع غذایی به طور خاص از آلژینات سدیم و کلرید کلسیم تشکیل شده است به این معنی که در تهیه خاویار مذکور به این دو ماده افزودنی حتماً نیاز است چون آلژینات سدیم نقش قوام دهنده را دارد و کلرید کلسیم نیز با رنگ سفید و قابلیت حل شدن سریع آن در آب سختی را در محصولهای خوراکی ایجاد می‌کند.

.


 

بازدید: 209




Scroll to Top