• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429754
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۱۰

کسب و کار خانگی مرا از فرش به عرش کشاند

 

کسب و کارهای خانگی مزایای زیادی دارند که باعث می‌شود خیلی از افراد به سمت آن‌ها بروند. البته ممکن است در ابتدا درآمد کمی داشته باشند یا درآمد با مخارج مساوی باشد، اما بعدا شما را به سود زیادی می‌رسانند. در این مقاله به بررسی چند کسب وکار خانگی در حوزه چسب پرداخته شده است.

چسب موکت

نصب کننده موکت حتما از چسب موکت برای قسمت پله ‌ها استفاده می ‌کند چون استفاده از پنس برای قسمت پله‌ ها به تنهایی توانایی نگه داری موکت را ندارد و گاهی اوقات لبه‌ های موکت‌ بر هم منطبق نیست و درزبندی به درستی انجام نشده که سبب نمایان بودن تاروپود موکت می‌ شود در نتیجه محیط شلخته و نامنظم به نظر می ‌رسد که در این محیط اگر از چسب موکت استفاده شود، نتیجه کار حرفه‌ ای تر به نظر می ‌رسد.

مواردی که گفته شد همه استفاده‌ های چسب موکت در داخل منزل بود اگر چه چسب موکت در خارج از منزل نیز به دلیل مقاومت در برابر آب و حرارت کاربرد دارد. از چسب موکت به راحتی روی سطوح سیمانی و کاشی و سرامیک استفاده می ‌شود؛ چسب موکتی که در این مرکز به فروش می رسد، بسیار عالی است. موکت بعد از چسبیدن، هرگز جدا نمی شود و زیبایی دکوراسیون منزل شما را دوچندان می کند.

.

چسب نانو

چسب نانو در واقع همه کار است یعنی برای مصارف بسیار زیادی استفاده می شود به همین دلیل به عنوان یک محصول همه کاره در صنایع عایق کاری و صنعت بندکشی شناخته شده است. چسب نانو برای بندکشی کاشی و سرامیک استفاده می‌شود و از نفوذ آب آب به داخل کاشی و سرامیک جلوگیری میکند جالب است بدانید استفاده های دیگری هم دارد یکی از کاربردهای دیگر این چسب در ساختمان سازی برای محافظت از نما است.

این چسب علاوه بر اینکه برای بندکشی کاشی و سرامیک استفاده می شود به راحتی می توان آن را روی سطوح چوبی استفاده کرد و به عنوان یک عایق منحصر به فرد از آن استفاده نمود چسب های با کیفیت نانو این قابلیت را دارد که به راحتی بر روی درب های چوبی سرویس های بهداشتی استفاده شود و به عنوان یک عایق عالی به کار رود.

.

چسب کاشی

چسب کاشی از ترکیب مواد شیمیایی و معدنی نظیر؛ سیمان پورتلند غیرآلی، ماسه ریز و افزودنی های چسبدار تهیه می شود. در تهیه چسب کاشی سعی شده موادی به کار گرفته شود که بالاترین قدرت چسبندگی را داشته باشد، تا حد ممکن سبک باشد و همچنین در نحوه اجرا و کاشی کاری کمترین انرژی و زمان را بگیرند.

درساختمان سازی هنگام کاشی کاری استخرازچسب مخصوص برای بالابردن دوام آن و جلوگیری ازنفوذ آب استفاده می کنند. کاشی سرامیک پاسارگاد جزء مصالح پرمصرف درساختمان است جلوه ی زیبا وتنوع طرح ورنگ واستحکام فوق العاده ی این محصول باعث شده تا درنمای بیرونی و داخلی ساختمان ازآن استفاده شود به همین علت با گذشت زمان تغیرات بسیاری درساخت، طرح و نصب این محصول انجام گرفت که باعث شده استفاده ازآن راحت ودوام آن بالا برود یکی ازاین تغیرات استفاده ازچسب کاشی درهنگام نصب است. درگذشته هنگام استفاده ازکاشی تنها ازملات سیمان استفاده می شد که دراثرگذشت زمان وعواملی همچون آب کاشی ازجا کنده شود ولی با تولید چسب کاشی این معضل رفع شده و دوام واستحکام کاشی بالا رفته واین محصول توانسته است زمان بیشتری ازنفوذ آب جلوگیری کند.

.


 

بازدید: 116




Scroll to Top