• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429757
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۱۵

ربی که توانست مرا میلیاردر کند

کسب و کار های خانگی زیادی وجود که بانوان میتوانند علاوه بر تامین نیاز خانه شان به کسب درامد برسند در این مقاله به کسب وکار رب پرداخته شده است که بانوان می توانند با توجه به علاقه شان کی و کار مورد نظر خود را شروع کنند.

رب انار ترش

افراد برای خرید رب انار ترش شمال به وب سایتهای مختلفی مراجعه می کنند، همچنین این محصول در شمال، کاملا طبیعی و با کیفیت بالا ارائه می شود و مرغوبیت در این محصول فوق العاده است و افراد به این موضوع بسیار توجه می کنند تا بتوانند بهترین نوع آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. رب انار در سه طبع ترش، ملس و شیرین تولید می شوند که هر کدام از آنها دارای مزایا و طعم خاصی می باشند و افراد با توجه به سیلقه های خود می توانند از این محصول در آشپزیهای خود استفاده نمایند زیرا طعم منحصربفردی را به غذاها می دهند که بیشتر در غذاهایی مانند خوراک مرغ، انواع خورشتها و غیره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این محصول به تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح کلی کلسترول، تقویت متابولیسم، سلامت پوست و غیره کمک بسزایی می کند که تاثیر آن در پوست بی نظیر است چرا که که با داشتن مقدار زیادی ویتامین C و تعدادی آنتی اکسیدان، موجب تقویت سلامت پوست می شود که از پیری زودرس و چین خوردگی به خوبی جلوگیری می کند.

.

رب گوجه

رب گوجه فرنگی محصول کاربردی در آشپزی ایرانی است رب گوجه 100 و 1500 گرمی شیشه ای را از فروشگاه های سراسر کشور می توان خریداری کرد اکثر کارخانه چات تولید رب در نزدیک محل کارخانه دارای مزرعه های گوجه فرنگی هستند تا بتوانند به راحتی این محصول را در اختیار داشته باشند.

رب گوجه فرنگی ماده ای خمیری شکل است که در اکثر غذاها مثل ماکارانی و آبگوشت و انواع خورشت ها و غیره کاربرد دارد در غذاهای فرنگی نیز این ماده برای تهیه انواع سس ها به ویژه سس پاستا کاربرد دارد.

رب های بسته بندی موجود در بازار در قوطی ها با وزن های مختلف یافت می شود رب گوجه 100 گرمی به دلیل اینکه مقدار کمی دارد برای مصرف مناسب تر است، زیرا قبل از اینکه بخواهد کپک بزند یا از بین برود تمام می شود اما رب گوجه خانگی با وزن های بالاتر صرفه اقتصادی بیشتری دارند. از رب گوجه نه تنها در انواع غذا ها بلکه در انواع ترشی جات نیز استفاده می شود.

.

رب گوجه خانگی

گوجه فرنگی از دوره ناصرالدین شاه وارد ایران شد و کم کم مورد استقبال مردم قرار گرفت تا جایی که امروزه از این محصول در تولید رب گوجه خانگی در بسته های یک کیلویی، 5 کیلویی و نیم کیلویی و غیره استفاده می کنند.

این محصول در ابتدا استفاده چندانی نداشت، ولی به تدریج مورد علاقه مردم قرار گرفته شد، تا جایی که امروزه کمتر غذایی می توانید پیدا کنید که از رب گوجه به عنوان چاشنی استفاده نکرده باشند.

ایران هفتمین کشور در زمینه تولید رب گوجه می باشد، چرا که رب گوجه که یکی از محصولات رب است، فواید بی شماری دارد، از جمله وجود آنتی اکسیدان بالا و ویتامینC موجود در رب برای جلوگیری از سرطان و محکم شدن پوست نقش موثری دارد و از دیگر خواص درمانی رب که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

.


 

بازدید: 113




Scroll to Top