• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429759
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۱۷

انرژی ام را در حوزه چسب خرج کردم و میلیاردر شدم

من در مدت یک سال پس از تلاش های بسیار توانستم در حوزه چسب موفق شوم. چسب یکی از پر کار برد ترین مصالح ساختمانی می باشد. در این مقاله به معرفی انواع چسب پرداخته شده است.

چسب چوب

با توجه به این که چسب چوب ها از ترکیبات آلی و پلیمری تشکیل شده اند که اجازه انعطاف زیادی را به مولکول های این چسب میدهد. همین انعطاف مولکولی خواص خاص زیادی را به چسب چوب اضافه میکند. این چسب ها بوی خاصی ندارند و تقریبا بی بو حساب میشوند و همچنین حلالیت آن ها با رنگ پلاستیک و حلال عمومی مثل آب بالا است. خواص پلیمری چسب چوب یک ظاهر خمیری شکل با ویسکوزیته بالا را به آن میدهد و همچنین رنگ سفید این چسب از ویژگی های شاخص آن است. ویسکوزیته این چسب بالا است و برای کار در کارگاه نیازی به حل کردن آن با آب نیست مگر اینکه به غلظت کمتری نیاز داشته باشید. یکی از کاربرد های دیگر پلی وانیل استات ساختن چسب های گرانولی است که درجه حلالیت های مختلفی دارند.

.

چسب چمن مصنوعی

شاید برای شما نیز پیش امده است که چمن مصنوعی اهواز برای زیبا سازی محدوده ای و یا به نیت ورزش فوتبال خریداری نموده اید چسب چمن مصنوعی را از کجا خرید بزنید که ما در این مقاله به ان خواهیم پرداخت.

برای خرید چمن مصونی و یا چسب مخصوص ان بهتر است که یا به صورت حضوری از مغازه ای خریداری کنید یا از همان مغازه به صورت عمده خریداری کنید یا از طریق سایت معتری همچو ما به بهترین قیمت این محصول را خریداری کنید.

شاید برای شما نیز سوال پیش آمده باشد که ایا چسباندن چمن مصنوعی بر روی سیمان نیز امکان پذیر می باشد؟ درجواب میتوان گفت بله اتفاقا بهتر است این کار بر روی سیمان انجام شود تا بهترین عملکرد را از خودش نشان بدهد بر روی اسفالت و موزائیک و یا حتی خاکی هم امکان پذیر خواهد بود منتهی بر روی سیمان بهترین نوع عملکرد را از خودش نشان می دهد.

.

چسب هبلکس

افراد مطلع و علاقمند، توضیحات فنی و تخصصی در مورد چسب هبلکس و سیمان سفید را در ویکی پدیا وارد کرده و شما می توانید با مراجعه به این وب سایت، اطلاعات خود در خصوص این محصول جدید را تکمیل نمایید.

برای صادرات این محصول ارزشمند می توان در کشور های مقصد شروع به بازاریابی نمود و با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی کشورمان و رواج استفاده از این ماده جدید در صنعت ساختمان سازی، می توان امیدوار بود که با انجام صادرات، ارز آوری خوبی برای کشور به وجود آید.

بلوک های هبلکس از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخوردار هستند و به همین دلیل استفاده از آنها رواج زیادی در بین سازندگان ساختمان پیدا کرده است. این بلوک ها ابعاد بسیار مناسبی دارند، سبک بوده و عایق خوبی در برابر حرارت و صدا هستند و می توانند عایق خوبی جهت جلوگیری از اتلاف انرژی باشند. از دیگر مزایای چسب هبلکس می توان به جلوگیری از زنگ زدگی اسکلت فولادی ساختمان، مقاومت در برابر آب، سرما و گرما، امکان استفاده جهت چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند کاشی، سرامیک و سنگ و قابلیت بازیافت و عدم ایجاد مشکل برای محیط زیست اشاره کرد.

.

.


 

بازدید: 205




Scroll to Top