• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429761
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۲۰

با کسب و کار چرم زندگیم رنگ و بوی ثروت گرفت

با بررسی کسب و کار های مختلف جامعه به کسب و کار پی بردوم که می توانید در بازه زمانی کوتاه به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید. کسب و کار در حوزه چرم برای من به قدری خوش شانسی اورد که به شما توصییه می کنم تا انتها مقاله را خوانده با انواع محصولات چرمی آشنا شوید.

کیف چرم

یکی از انتخابهای منحصر بفرد هر شخص استفاده از کیف چرم ایتالیایی ترکیه می باشد، این محصول از استانداردهای تعیین شده تولید شده است و از مهم ترین ویژگی آن می تواند به تنوع رنگ، کیفیت، مدلهای امروزی و غیره اشاره کرد.

یکی از تجارتهای پر سود امروزه صادرات کیف چرم به کشور همسایه ترکیه می باشد که از رونق و سود بسیار خوبی برخوردار است و صادرات کیفهای گوناگون سبب شده رونق در کسب و کار تولیدکنندگان بشود زیرا طبق تحقیقات انجام شده تولید این محصول در بازار داخلی و خارجی از بازار گرمی بهره مند بوده است و با توجه به تنوع بالا در طرحهای زیبا توانسته نیاز مشتریان برطرف کند به همین دلیل مشتریان و خریداران بسیار از این کالا ارزشمند استقبال می کنند.

.

کیف کمری

اگر بخواهیم در رابطه با یک لوازم کاربردی مانند کیف کمری مشکی بیشتر توضیح بدهیم باید بگوییم این کیفها به صورت یک کمربند به دور کمر بسته می شوند و توسط قلاب و یا سگگ که بر روی این کمربند وجود دارد چفت می شود و می توان توسط آن این کمربند را با سفت کردن، مناسب کمر هر فرد در آورد.

این کیفها از جنسهای مختلفی ساخته می‌شود که به آن می پردازیم: یکی از بهترین و متداول ترین مواد تولیدی چرم می باشد که طرفداران بسیاری دارد و غالبا تمام افراد دوست دارند زمانی یک کیف چرم مشکی را در اختیار داشته باشند.

زیرا چرم علاوه بر کیفیت دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد که چشمها را خیره می کند و باعث جذابیت استایل افراد می شود و یکی از گزینه های مناسب و عالی برای افرادی می باشد که با هزینه آن مشکل ندارند. کیف کمری می تواند از جنس چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی باشد و داخل آن از آسترهایی استفاده شده است که آنها توسط چرخهای صنعتی به چرم متصل می گردد و درون کیف می‌تواند دارای چند جیب و یا تک جیب باشد.

.

کیف و کفش

چرم یکی از پر طرفدار ترین پوستهایی است که هر یک از ما دوست داریم حداقل یک کیف و کفش چرمی داشته باشیم. سالامبور یکی از انواع چرم می باشد که از پوست حیواناتی نظیر بز، گوسفند یا گاو به دست می آید. در بازار ولیعصر تهران پیدا کردن این کالا یعنی چرم سالامبور مانند سالامبور گوسفندی بسیار سخت می باشد و گمان نمی کنیم که بتوانید در آنجا این کالا را پیدا کنید و یا دست کم بتوانید بصورت تنوع پایین یا در حجم های محدود آنها را تهیه کنید.

سالامبور بدین گونه بدست می آید که هنگامی پوست یکی از حیوانات به عنوان مثال گوسفند را دباغی می کنید باید پوست این حیوان را از چه مو و دیگر موارد زائدی که در روی پوست وجود دارد از بین ببرید روی پوست کاملا باید صاف و تمیز باشد و پوستی که حاصل می شود به عنوان پوست سالامبور شناخته می شود.

.

.

.

.


 

بازدید: 214




Scroll to Top