• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429765
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۴۹

توصیه های مهمی که شما را پولدار می کند

امروز برای شما توصیه هایی برای پولدار شدنتان دارم تا بتوانید با به کار گیری آن ها و هم مسیر شدن با من شما هم در زندگی هایتان تغییراتی مثبت ایجاد کنید و ازآن لذت ببرید و در ابتدا بدانید که فقط همت و تلاش در راه درست است که با هر محصولی میتوانید موفق شوید مانند من که با مشورت درست و راهنمایی افراد کاردان موفق شدم در اینحا چند نمونه از اسانس ها را بایتان معرفی می کنم.

اسانس باریجه

گیاه باریجه دارای اثرات آنتی میکروبیال و ضدقارچ است. اسانس باریجه بر اساس نتایج مطالعه در حیوانات آزمایشگاهی، گیاه اسطوخدوس دارای اثرات ضد التهاب و ضد درد است. همچنین در درمان موضعی آکنه و پیشگیری از ایجاد اسکار در صورت و بروز لک صورت و بدن بکار رفته است. اسطوخدوس یکی از با ارزش‌ترین روغن‌ها برای درمان آکنه است. اسطوخدوس موجب مهار باکتری‌های عامل عفونت‌های پوستی می‌شود، پوست را تسکین داده، به برقراری تعادل در تولید بیش از حد سبوم و کاهش ایجاد اسکار کمک می‌کند.

آکنه (جوش) شایعترین بیماری مزمن پوستی در سنین بلوغ و نوجوانی است که بصورت ضایعات غیرالتهابی (کومدون‌های سر سفید و سرسیاه) و التهابی ( پاپول، کیست و ندول) بروز می‌کند. آکنه و آثار پوستی آن موجب بروز مشکلات روحی در فرد مبتلا می‌شود. از نظر بالینی آکنه به دو گروه تقسیم می‌شود: درگروه اول؛ بیماری خفیف تا متوسط است و ضایعات فقط در ناحیه صورت وجود دارند و جای جوش (اسکار) دیده نمی‌شود.

اسانس به لیمو

اسانس به‌لیمو، حاوی سیترال، نرول، ورباسکوزید و ژرانیول هستند. این گیاه دارای چندین فیتوکمیکال است که ممکن است به‌عنوان سوبسترا برای آنزیم‌های متابولیزه‌کنندهٔ داروها عمل کرده و باعث تداخل دارویی شوند. با این‌حال، اسانس به‌لیمو به‌طور کلی توسط سازمان غذا و داروی آمریکا به‌عنوان یک طعم‌دهنده و افزودنی مجاز ایمن شناخته می‌شود.

خواص اسانس به لیمو چیست اسانسبه لیمو نام یک گیاه دارویی معطر است که بوی خوشایند لیمو را دارد. درختچه این گیاه ۱،۵ تا ۲ متر است که گاهی بیشتر هم می شود.

اسانس خوراکی

اسانس خوراکی یکی از پر مصرف ترین افزودنی های خوراکی است که به نام اسانس روغنی یا عطر مایع شناخته می شود و در بیشتر محصولات از اسانس خوراکی مایع استفاده می شود

از انواع گیاه و میوه و خشکبار تهیه می شود اسانس خوراکی را در سه گروه می توان دسته بندی کرد اسانس هایی که در صنایع دارویی استفاده می شوند اسانس هایی که درصنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند

اسانس هایی که در صنایع غذایی و آشامیدنی استفاده می شوند مانند انواع آب میوه با طعم های مختلف ،ژله و پاستیل ، شکلات ، نان و پیراشکی ،روغن و دیگر محصولات طعم دار اسانس های میوه ای تنوع بسیار زیادی دارند مانند اسانس پرتقال، لیمو، سیب، موز و انواع میوه های دیگر و تاکنون بیش از 80 نوع آن در بازار موجود است غیر از اسانس میوه ای اسانس قهوه و کاپوچینو و اسانس پسته و بادام و اسانس های دارچین و وانیل و نارگیل هم بسته به نیاز مشتریان در بازار وجود دارد.


 

بازدید: 96




Scroll to Top