• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429771
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸

با کمی تلاش پولدار شوید و از همه سبقت بگیرید

برای پولدار شدن، باید خود را در مسیری قرار دهید که منجر به کسب درآمد شود، سپس پولی را که به دست می آورید به طور هوشمندانه به کار گیرید تا به سود بیشتری دست یابید. فقط باید کمی تلاش کنید تا بتوانید با این روش جدید از همه افراد سبقت بگیرید در این مقاله در حوزه اسانس های مختلف برایتان توضیحاتی را ارائه میکنم.

اسانس عطر

اسانس در انواع مختلف تولید می‌شود که برخی خوراکی و مابقی غیر خوراکی هستند. اسانس عطر نوعی اسانس معطر از این گیاه خوشبو است. به‌طور کلی از اسانس خوراکی در طعم‌دادن و خوشبو‌کردن انواع خوراکی‌ها از کیک و شیرینی گرفته تا انواع شکلات و پودر ژلاتین و فراورده‌های شبیه به آن‌ها استفاده می‌شود. جالب است بدانید از این اسانس برای خوشمزه‌ترشدن داروها مخصوصاً انواع شربت‌ها و داروهای کودکان نیز استفاده می‌شود.

اسانس عطر هم چند دسته است که در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌شود. برای مثال از برخی اسانس‌ها در صنایع بهداشتی و پاک‌کننده و انواع ضدعفونی‌‌کننده استفاده می‌شود. برخی اسانس‌ها فقط در صنایع آرایشی مثل کرم، رژ لب، کرم پودر، پنکیک، سایه و غیره استفاده می‌شوند و برخی هم منحصراً در ساخت عطر و ادکلن کاربرد دارند و از آن‌ها برای انواع عطر، اسپری خوشبوکننده، دئودورانت و محصولاتی شبیه به آن‌ها استفاده می‌شود.

اسانس گل رز

یكی از مهمترین مزایای اسانس گل رز قطعاً توانایی آن در تقویت خلق و خو است. همانطور که اجداد ما در موقعیت هایی بودند که وضعیت روحی شان ضعیف میشد و یا به گونه ای دیگر دچار اختلال می شدند، طبیعتاً به سوی بوهای دلپذیر گلهایی که آنها را احاطه کرده بود، کشیده می شدند. به عنوان مثال، سخت بود که عطر قدرتمند گل سرخ در فضا بپیچد و کسی لبخند نزند.

مجله درمان های تکمیلی در آزمایشی بالینی اخیراً مطلبی را منتشر کرده است که در آن این نوع واکنش های طبیعی هنگام استفاده از گل سرخ در آروماتراپی روی افرادی که دچار افسردگی و یا اضطراب هستند اثبات شده است. محققان با داشتن گروهی متشکل از 28 زن پس از زایمان، آنها را به دو گروه تقسیم کردند: یک گروه که تحت جلسات 15 دقیقه ای آروماتراپی قرار می گیرند با استفاده از مخلوط اسانس گل رز و اسطوخودوس دو بار در هفته به مدت چهار هفته و گروه تحت کنترل تا نتایج با هم مقایسه شود.

.

اسانس گل سرخ

اسانس گل سرخ به علت دارا بودن ویژگی‌های بسیار مطلوب، موجب ایجاد آرامش دلخواهی می‌شود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان می‌باشد. اسانس گل رز (گل محمدی) باعث افزایش اعتماد به نفس و قدرت ذهنی و موثر در مبارزه با افسردگی است. این اسانس در کنترل افسردگی و اضطراب بسیار مفید می‌باشد. اسانس گل محمدی تقویت کننده اعصاب است و به آن‌ها قدرت تحمل شوک‌ها را داده و اختلالات ناشی از تغییرات سن و صدمات فیزیکی را کاهش می‌دهد.

این موضوع که آنها دارای خواص درمانی هستند، مطلب کاملاً درستی است. روغنهای موجود در گل سرخ که با یک روش ساده تقطیری به دست می آیند، برای تامین سلامتی و زیبایی در طی هزاران سال مورد استفاده بشر قرار گرفته است.


 

بازدید: 309




Scroll to Top