• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429773
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰

پرشی بزرگ از خانه داری به کارآفرینی

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می شود از خانه داری به کار آفرینی رسید من امروز به عنوان فرد حاضری که این تجربه را به دست آوره ام اینجا هستم تا با نشان دادن محصولاتم در زمینه اسانس به شما بگویم من توانسم کارآفرین شوم و افراد زیادی را مشغول به کار کنم پس شما هم می توانید با کمی تلاش و همت بدون دغدغه به پول برسید.

در زیر چند نوع از اسانس ها را برایتان معرفی کردم تا با شیوه جدید کسب وکار آشنا شوید.

اسانس دود

اگر بخواهند از دود تنها برای تنوع طعم استفاده کنند از چند قطره عصاره یا اسانس دود که تنها بوی دود می‌دهد، استفاده می‌کنند. عصاره دود از همان دود حاصل از سوزاندن چوب درختان به دست می‌آید با این تفاوت که این دود را تقطیر، تصفیه و تغلیظ کرده و میزان کمی‌از آن را با آب یا روغن مخلوط و به شکل مایع در می‌آورند یا این که ترکیب حاصل را به گاز تبدیل و آن را روی غذا اسپری می‌کنند.

برای دودی کردن مواد غذایی مد نظر کافی است چند قطره اسانس دود به آن ها افزوده شود. با تهیه عصاره دود می توانید غذاهای خوشمزه و خوش طعم درست کنید. از اسانس دود اغلب در صنایع تولیدات گوشتی بهره میبرند. تهیه اسانس دود از روش سوزاندن چوب انجام می گیرد. در حقیقت عصاره دود حاصل از دود سوزاندن چوب درختان میباشد. که به روش تقطیر تصفیه و تغلیظ می گردد. و با اضاقه شدن کمی آب یا روغن به آن به عصاره و اسانس دود تبدیل می شود.

اسانس رز

اسانس رز، ترکیباتی هستند که از عصاره گیاهان و مواد خوراکی معطر گرفته می شوند. در فرآیند ساخت و تولید اسانس رز، اغلب روغن های فرار به ترکیب آن ها افزوده می شود تا در مجاورت هوا و تحت مراحل پخت، عطر و بوی آن ها همچنان باقی بماند.

به این روغن ها، اسانس های روغنی گفته می شود. اسانس های رز بسته به نوع نیاز و کاربرد، استفاده می شوند.

گل رز یکی از گل های خوش عطر و محبوبی ست که به دلیل عطر بی نظیری که دارد، اسانس آن در پخت کیک، شیرینی و دیگر مواد غذایی کاربرد دارد. اسانس گل رز عطر و بوی قوی ای داشته و ماندگاری آن نیز بالا می باشد.

اسانس گل سرخ

اسانس گل سرخ باریج اسانس برگرفته از اسانس گل محمدی در برطرف کردن افسردگی، اضطراب و افزایش میل جنسی در زنان و مردان نقش موثری دارد.

گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی بعنوان نشاط افزا، ضد افسردگی و ضد اضطراب و در آروماتراپی بعنوان یک ضد افسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است.

اسانس گل سرخ به علت دارا بودن ویژگی های بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی می شود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان می باشد.

همچنین استفاده از این گیاه، اسانس و عصاره گرفته شده از آن، امروزه در صنعت داروسازی رایج شده، قطره گل سرخ یکی از فرآورده های به دست آمده از این گیاه است که در داروخانه های کشور وجود دارد و برای بیماری های عصبی نظیر افسردگی و افزایش میل و تقویت نیروی جنسی آقایان و خانم ها تجویز می گردد.


 

بازدید: 288




Scroll to Top