• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429774
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۲

کارگری در سنگ بری ورق زندگی ام را چرخاند

من با مدت کمی که کارگر سنگ بری بودم با انواع سنگ ها آشنا شدم و با توجه به روحیاتی که داشتم اصلا نمیتواستم حرف شنوی از کارفرما داشته باشم به همین دلیل تصمیم گرفتم با سرمایه اندکی که خودم داشتم و با کمکی که پدرم بهم کردم یک کسب و کار در حوزه سنگ روتایل که یکی از انواع سنگ هایی است که من امروزه روی آن فعالیت دارم کارم را استارت بزنم. در این مقاله میخواهم شماهم با انواع سنگ هایی که کار میکنم آشنا شوید.

سنگ روتایل

قیمت خرید سنگ روتایل رگه دار اصل، با توجه‌ به اینکه از سنگ‌های زینتی محسوب می‌شود، در مراکز تولیدی مختلف، متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت خرید، مشورت کردن با تاجران فعال راه‌حل مناسبی استبا توجه‌ به بالا بودن تقاضا خرید سنگ‌های زینتی، مدیران شرکت‌های بازرگانی سنگ روتایل به‌ منظور پاسخگویی به تمام مشتریان، اقدام به راه‌اندازی تجارت اینترنتی کرده‌اند. این سنگ برای تقویت انرژی های روانی و ... تاثیر فوق العاده ای دارد.

سنگ آهن خام

امروزه با توجه به پیشرفت علم و بروز دستگاه های مجهز شاهد استخراج بیش از اندازه سنگ آهن خام مگنتیت از معادن مختلف در سراسر دنیا هستیم که قیمت هر تن آن با عیار مختلف در بازار ایران در ایام مختلف سال بنا به دلایل متعدد متفاوت است، به همین خاطر به طور دقیق و قطعی نمی توان قیمت مناسبی را برای هر تن این نمونه تخمین زد. به طور کلی می توان گفت که قیمت هر تن سنگ آهن خام در معدنی که به دست می آید به خوبی تعیین می گردد، البته ناگفته نماند که فاکتورهای زیادی بر روی قیمت نهایی این اقلام به صورت مستقیم و غیر مستقیم موثر هستند که از مهمترین آنان می توان به میزان رطوبت موجود در این ملزومات، روش استخراج، سطح کیفی، نرخ ارز و سایر موارد دیگر اشاره کرد.

سنگ پله

اولین مصالحی که در صنعت ساختمان سازی مورد توجه سازندگان قرار گرفته، سنگ پله است که تولیدکنندگان و خریداران این محصول را در ابعاد و اندازه های مختلف در کشور بصورت عمده خرید و فروش می کنند و می توانید با بهترین قیمت روز آنرا خریداری نمایید. که علاوه بر زیبایی و جلوه ای که به راهرو خانه ها ایجاد می کند بلکه در نصب و حمل و رفت و آمدهای بی شمار از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.


 

بازدید: 110




Scroll to Top