• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429778
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷

برای پولدار شدن هرگز دیر نیست

اگر فردی میانسال هستید و به این موضوع فکر می کنید که دیگر از من گذشته است یا دیگر برای ثروتمند شدن و شروع فعالیتی جدید دیر هست، سخت در اشتباه هستید چراکه هرگز برای پولدار شدن دیر نیست و شما می توانید از همین امروز فعالیت خود را در زمینه انواع برنج شروع کنید و به جایگاهی که می خواهید برسید و فردی پولدار شوید، در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از انواع این محصول آشنا شوید.

برنج دانه بلند

بوجاری و بوجاری نشدن برنج نیز بر قیمت برنج دانه بلند تاثیر دارد، برنج بعد از رفتن به کارخانه برای روند شلتوک و سبوس گیری معمولا داخل آن دانه های برنج 10 تا 20 درصد برنج شکسته وجود دارد.

بعضی از افراد برنج یکدست و بوجاری شده را انتخاب می کنند و برای پذیرای از مهمان ها دوست دارند برنج یکدستی را پخت کنند و عده ای هم بخاطر وجود سبوس روی برنج و خواص آن برنج بوجاری نشده را می پسندند.

برای به دست آوردن برنج یکدست این برنج شکسته ها را یکبار الک می کنند که برنج شکسته داخل آن از آن جدا شود که به برنج های شکسته اصطلاحا برنج نیم دانه می گویند که از آن در درست کردن آش، سوپ، شیر برنج و یا شعله زرد استفاده می شود.

برنج شمال در صورت خرید عمده می تواند از بهترین قیمت روز برخوردار باشد.

برنج یک وعده غذایی مهم برای ما ایرانیان می باشد و الان تقریبا وعده اصلی غذا در قاره آسیا مانند چین، هند، ترکیه، مالزی و... نیز می باشد.

برنج طارم

برخی از افراد هم به علت قیمت مناسب برنج مخلوط ایرانی که داخل آن برنج شکسته هم وجود دارد آن را مصرف می کنند که فقط ظاهری متفاوت با برنج طارم یکدست دارد ولی طعم هر دو یکی است آن را انتخاب می کنند.

متاسفانه یکسری افراد سود جو  بخاطر اینکه قیمت برنج را بتوانند پایین عرضه کنند برنج خارجی را با برنج ایرانی مخلوط می کنند و افرادی که نمی توانند برنج یکدست و قاطی را تشخیص دهند به راحتی خرید می کنند.

بهترین راه برای خرید برنج مرغوب پختن آن است، افراد می توانند برای خرید مطمئن اول یک نمونه از برنج را خریداری کنند و آن را پخت کنند اگر مورد پسند بود خرید خود را انجام دهند.

شمال کشور یکی از مراکز کاشت برنج ایرانی مرغوب می باشد که طرفداران زیادی دارد و بصورت عمده خرید و فروش می شود.

برنج ایرانی در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارد.

برنج کامفیروز

برنج در جاهای مختلف کشور کاشت می شود و برنج استان هایی مانند خوزستان برنج عنبربو و در اصفهان برنج لنجان، برنج کامفیروز و ... معروف می باشد.

این برنج ها طرفداران خاص خود را دارند اما این برنج ها کیفیت برنج شمال را ندارند، امروزه مراکز معتبر زیادی وجود دارد که در کار خرید و فروش برنج شمال به صورت عمده می باشند.

شناخت و خرید برنجی که یکدست و خوش پخت باشد نیاز به مهارت دارد.

برای کسانی که آشنایی با خرید و تشخیص برنج مرغوب ایرانی را ندارند خرید از فروشنده معتبر بهترین گزینه می باشد.

برنج ایرانی یکی از محصولات زراعی است که از چندین هزار سال پیش کشت می شود.

.


 

بازدید: 210




Scroll to Top