• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429785
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۷:۱۶

یک موقعیت عالی برای ثروتمند شدن با درب

برای ثروتمند شدن باید از موقعیت ها و فرصت ها درست استفاده کرد و نباید این فرصت ها را از دست داد. من با محصول درب در یک موقعیت مناسب ثروتمند شدم که در این مطلب سه نمونه از آن را به شما معرفی خواهم کرد.

درب ورودی

عنوان بهترین و گران قیمت ترین درب ورودی بازار ایران را کالای ایتالیایی از آن خود میکند مواد به کار رفته در درب ضد سرقت ایتالیا کیفیت بسیار بالایی دارد که قابل مقایسه با هیچ کالای مشابهی نیست و غیر از کیفیت بالا، طراحی منحصر به فرد و قابل توجه ای دارد و آن را از تمام کالاهای موجود در بازار متمایز میکند قسمت داخلی درب داری یک یا دو لایه پشتیبان است و این لایه های پشتیبان بر روی امنیت آن تاثیر بسیار بالایی دارد.

درب فلزی

همچنین تحمل و کیفیت بالایی در برابر آب و هوا و نور آفتاب و ... دارا باشند اما برعکس در خرید درب فلزی داخل منزل نیازی نیست شما هزینه های سنگینی را متحمل شوید و وسواس زیادی داشته باشید زیرا اهمیتی که درب های اتاق ها و سال و ... دارند به اندازی درب ورودی خانه نیست و در معرض خطر کمتری قرار دارد ولی انتخاب درست در خرید این درب ها نیز چالش هایی دارد از نظر مقاومت و قفل های مخصوص به خود اصلا نیازی نیست بهترین کالای بازار باشد اما موادی که در این درب ها کار شده باید از موادی باشد تا در استفاده بلند مدت به مرور کیفیت رنگ و طراحی خود را از دست ندهند همچنین امکان شستشوی آن برای استفاده محیا گردد و مهم ترین عامل در انتخاب درب های داخلی منزل عایق و روکشی است که بعضی از درب هات از آن برخوردار هستند و در برابر حرارت مقاوم و مواد رویی درب آتش گرفتی نیست همین امر باعث میوشد در موقعیت های خاص کمک شایانی را انجام دهد.

درب فایبرگلاس

چوبهایی که در تولید درب فایبرگلاس به کار میروند عبارتند از: چوب گردو، چوب راش، چوب ماهون، چوب افرا، چوب بلوط و چوب والسا که دربهای ساخته شده از چوب گردو و راش به علت بافت منسجمتر و سختتر بودن طرفداران بیشتری دارند.

در هنگام تهیه درب ورودی لابی علاه بر کیفیت و ظاهر درب باید قیمت را هم مد نظر قرار داد. قیمت درب ورودی لابی ساختمان فلزی بر اساس نوع درب(دولنگه یا یک لنگه و غیره)، متریال به کار رفته، یراق آلات و وزن درب متفاوت است.

همچنین در هنگام خرید باید نوع برشکاری، جوشکاری،رنگ کاری،نوع شیشه به کار رفته در آن و رگلاژ درب را هم مد نظر قرار داد، زیرا هر کدام از این کارها اگر به نحو احسن انجام نشده باشد باعث میشود به مرور زمان درب از بین برود و یا شامل هزینه تعمیر و یا حتی تعویض مجدد شود.


 

بازدید: 212




Scroll to Top