• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 429791
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۹

دنیای خود را از ثروت بی نیاز کردم

همه ی افراد آرزو دارند در دنیایی زندگی کنند که بقول ضرب المثل معروف پول آن ها از پارو بالا برود. من این آرزو را با تجارت در زمینه خرما به دست آوردم.

خرما پیارم

تولید خرما پیارم کاملاً طبیعی و ارگانیک انجام شده است که خوردن آن برای بدن اصلا مضر و خطرناک نیست بلکه سلامتی بدن را بیشتر می کند و میکروب های موجود در بدن را می تواند کاملا از بین ببرد چرا که خواص زیادی دارد. قیمت خرما پیارم به عوامل مختلفی در تجارت و صادرات آن بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم. تولید کنندگان این محصول پس از به اتمام رساندن کار خود این خرما ها را در انواع مختلفی از کارتون ها جای گذاری می کنند تا مواد موجود در آن ها دچار خرابی و کپک زدگی نشود، سپس نایلون های مختلفی را در کف این کارتون های مورد نظر قرار می دهند و پس از طی کردن این مرحله خرما ها را به این ظرف ها انتقال می دهند تا مواد آن ها خراب نشود چرا که در این صورت افراد دیگر از این اجناس خریداری نمی کنند و تولید کنندگان دچار ضرر و زیان بسیار بالایی می شوند. خریداران از خرید این اجناس سود و منفعت بسیار زیادی را کسب می کنند چرا که مصرف آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و همین امر موجب می شود که افراد در طول عمر خود دچار بیماری و نقص های بسیار زیادی نشوند.

خرما کبکاب

در این مطلب قصد داریم به خواص، مشخصات و قیمت خرما کبکاب بپردازیم. رطب زرد یا خرما کبکاب عسلی به این جهت این نام را گرفته که قبل از رسیدن کامل خرما یعنی در مرحله رطب برداشت می شود. این خرمای خوشمزه دراستان بوشهر بیشتر کشت می شود و به خرمای دشتستان نیز معروف است. دراین مرحله زوردس، رنگ خرما زرد است. اگر خرما کبکاب برسد به رنگ قهوه ای در می آید. از ویژگی های عمده این خرما رفع عطش است. به دلیل دارا بودن منیزیم زیاد در رژیم های لاغری بسیار کاربرد دارد. با خوردن خرما احساس آرامشی عجیب به فرد دست می رهد، علت هم این است که خرما منبع آهن و اسید فولیک است و انرژی زیاد به فرد می دهد. توصیه شده است زنان باردار پس از زایمان، اگر اولین چیزی که میل می کنند خرما باشد فرزندشان صبور و حلیم و نیز خوش اخلاق می شود. خرما بر خلق و خو اثر دارد و فرد را مهربان می کند. بانوان و کودکان مخصوصا مخاطبین خاص مصرف خرما هستند زیرا رشد و نمو بچه ها با خوردن مرتب خرما هر روز به خوبی تضمین می شود و هم کم خونی ناشی از خونریزی های ماهانه و نیز پس از زایمان به سرعت جبران خواهد شد.

خرما خدری

خرما خدری به صورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت در سایت ما به فروش می رسد خرمای خدری نه تنها خوشمزه است بلکه سرشار از مواد معدنی مفید برای سلامت بدن است. قیمت خرما خدری بر اساس نوع کیفیت آن متغیر است که در ادامه به آن می پردازیم. خواص خرمای خدری آنقدر چشمگیر است که با آگاهی از آن، این محصول شگفت انگیز را در برنامه غذایی روزانه خود قرار می دهید. فرصتی باورنکردنی برای خرید محصولات ما در فروش جدید خرمای خدری ما وجود داشته است و شما این شانس را دارید که محصولات خود را از یکی از بهترین تامین کنندگان خرمای خدری تهیه کنید.


 

بازدید: 136




Scroll to Top