• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429792
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰

ربی که باعث نجات همسرم از بدهی شد

.

تورم و گرانی موجب کساد شدن کس و کار همسرم شد و کلی بدهی برایش باقی گذاشت به پیشنهاد من کسب و کاری در حوزه رب راه اندازی کردیم که نه تنها توانست تمام بدهی هایمان را صاف کند بلکه موجب شد زندگیمان به کل تعقیر کند.

رب انار

رب انار ارگانیک نارنی یک رب عالی و نام آشنا است که به خوبی توانسته است به دلیل کیفیت بالا جایگاه خود را در بین مشتریان به خوبی پیدا کند، این محصول مرغوب یک افزودنی طبیعی است که به دلیل خالص بودن و ارزش غذایی بالا به خوبی می توان از آن طعم و عطر انار را احساس کرد. قیمت رب انار به عوامل های بسیار زیادی بستگی دارد. انواع رب انار درجه یک و ارگانیک نارنی در بسته بندیهای مختلف کوچک و بزرگ تولید می گردد و در تهیه آن بهترین و سالم ترین نوع انار به کار می رود به گونه ای که می توان آن را یک رب انار محبوب و پر طرفدار به شمار آورد که طعم عالی و رنگ و لعاب بی نظیری به غذا می دهد و از آن می توان خیلی راحت عطر و بوی انار اعلا را استشمام نمود.

.

رب زرشک

زرشک یکی از بهترین میوه ها برای کاهش وزن و لاغری است. رب زرشک نیز در درمان سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه، کاهش فشار خون، درمان کم خونی و بهبود درد شکم، و درمان آفت دهانی، درمان جوش و کاهنده چربی خون ، بهبود دهنده گوارش است. قیمت رب زرشک مناسب بود و علاوه بر این، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و همچنین مقادیر زیادی از ویتامین C را در خود جای داده است. خون را تصفیه و پاکسازی می کند و همچنین در کاهش قند خون مفید است، به همین دلیل است که در پیشگیری از دیابت بسیار مفید است.

همچنین این رب بهترین دوست کبد و پوست است و پوست صورت را روشن می کند. زرشک همچنین همراه با مقداری آب سیب و مقداری آب لیمو برای نارسایی قلبی و تپش قلب مفید است.

.

رب سیب

مصرف رب سیب و رب هفت میوه برای کاهش یبوست بدن بسیار مفید می باشد و افرادی که دچار بیماری گوارش معده و روده می باشند با مصرف روزانه از این ماده ملین می توانند کمک به دفع مواد زائد بدن نمایید. همچنین قیمت رب سیب بسیار مناسب و ارزان می باشد. مقدار زیادی ویتامین در رب سیب وجود دارد که به حفظ شادابی پوست کمک می کند تاثیر زیادی بر روی پوست شما دارد و دارای ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز پوست می باشد و شما می توانید این ماده طبیعی را در رژیم مراقبت از پوست خود قرار دهید و پروتئین کلاژن و الاستین پوست را افزایش می دهند و به نوبه خود پوست شما را با تغذیه و درمان بهبود می‌بخشد. گاهی از اوقات عدم تغذیه پوست و خشک بودن آن شما در خطر اختلالات مختلف پوستی مانند اگزما و سرطان قرار می دهد که مصرف سیب تضمین می کند که پوست مواد لازم برای تغذیه روزانه را دریافت می کند و همچنین از مشکلات پوستی گوناگون محافظت می کند. کنترل و جلوگیری از جوش سر سفید یا سیاه با مصرف مرتب از رب سیب رفع می شود و سیب نیز یک درمان مؤثر ضد آکنه بوده که مصرف منظم سیب به شما در کنترل و جلوگیری از جوش زدن کمک می کند. حذف دایره های تاریک دور چشم با مصرف منظم سیب یا رب سیب امکان پذیر بوده و حاله قهوه ای عمیق همراه با پف اطراف چشم شما نشانه هایی از افزایش سن پوست شما هستند و کاربرد موضعی رب سیب تازه و مصرف داخلی بر این تغییرات نامطلوب تاثیر مثبت دارد.

.

 .


 

بازدید: 217




Scroll to Top