• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429796
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۲۵

کشمش به موجودی حسابم جانی دوباره بخشید

در واقع من توانستم با تولید کشمش برای باری دیگر به عرصه درآمدهای میلیاردی قدم بگذارم و ثروتم را چند برابر کنم و به همین دلیل در این مقاله می خواهم برخی از ویژگی ها و انواع کشمش که دارای خواص بسیاری هستند و قیمت مناسبی هم دارند به شما عزیزان معرفی نمایم.

کشمش تیزابی

دقیقا همانطور که کشمش به انواع مختلفی تقسیم می شود خود کشمش تیزابی هم انواع مختلفی دارد که می خواهیم در ادامه به بررسی آنها و قیمت کشمش تیزابی بپردازیم. اولین نوع از آن؛ نوع کشمش تیزابی است که یکی از محبوبترین و پرفروش ‌ترین انواع کشمش سبز به شمار می رود که در تولید و خشک کردن آن از تیزاب استفاده می شود و به دلیل ارزش غذایی بسیار در بین متخصصین تغذیه جایگاه بسیار بالایی دارد و به اکثر مردم استفاده از آن را توصیه می کنند.

نوع دیگر کشمش سبز قلمی کشمش سایه سبز آفتابی می باشد که در تولید آن مستقیماً از نور آفتاب استفاده می شود و در زیر آن قرار می گیرد و جالب است بدانید این نوع کشمش بیشترین میزان کشمش موجود در بازار را تشکیل می دهد. وجود تنوع بسیار زیاد در انواع کشمش سبز قلمی این فرصت را به مشتریان خرید کشمش می دهد که بهترین محصول را متناسب با ذائقه و سلیقه خود انتخاب کنند.

کشمش سیاه

معمولاً در مراکز فروش کشمش که خود تولید کننده این محصول هستند قیمت کشمش سیاه منصفانه تر برای این محصول در نظر گرفته می شود اما از آنجایی که این شرکتها به صورت عمده محصولات خود را عرضه می کنند. باید کشمش را از آنها در حجمهای بالا خریداری نمود با قیمت آن نسبت به بازار پایین تر باشد.

یکی از خوراکیهایی که دربین ما ایرانیها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است کشمش زرد صادراتی می باشد که می توان آن را در اکثر خانه ها مشاهده نمود و توسط آشپزان و بانوان عزیز در انواع غذاها مورد مصرف قرار می گیرد. رعایت نکات بهداشتی و تازه بودن کشمش نیز از اهمیت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است در هنگام خرید کشمش زرد طلایی باید به آن توجه نمود اگر محصولی موارد گفته شده را به خوبی رعایت نماید از سلامت کافی برخوردار بوده و یک محصول قابل اعتماد می باشد.

کشمش طلایی

کشمش زرد را می ‌توان به صورت تنقلات نیز استفاده نمود که جایگزین خوبی برای محصولات صنعتی می باشد و همچنین قیمت کشمش طلایی مناسب تر است. اگر کودکان عادت کنم که استفاده از کشمش و دیگر انواع خشکبار را جایگزین تنقلات نمایند بسیاری از نیازهای آنها به مواد معدنی و ویتامینها تامین خواهد شد و رشد آنها نیز بهتر انجام می شود. خرید و فروش کشمش زرد صادراتی و دیگر انواع کشمش به دلیل مصرف بالا و تقاضای زیاد برای آن در بازارهای داخلی و خارجی به میزان بسیار بالایی انجام می شود.

شما می توانید از این محصول در صنایع غذایی گوناگون مانند صنایع تولیدی شیرینی جات انواع کیک و کلوچه و غیره استفاده نمود و از خواص آن بهرمند گردید. کشمش طلایی در استانهایی که میزان باغات انگور در آن بسیار زیاد است انجام می شود و این محصول به صورت تجاری در بازارهای داخلی و صادراتی عرضه می شود. به طور مثال همدان از جمله استانهایی است که که در زمینه تولید کشمش به نام می باشد و در این منطقه کشمش بیشتر به صورت آفتابی تولید می شود که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند.


 

بازدید: 243




Scroll to Top