• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429799
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸

شغلی که مرا پولدار و مستقل کرد

قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم تاکید میکنم که تا انتهای این مقاله با من باشید تا این فرصت ثروتمند شدن را با تنبلی در خواندن یه مقاله از دست ندهید من با انجام کار درحوزه اره توانستم به پول زیادی برسم انجام این کار مهم نیست سبک و روش انجام دادن آن است که مرا ثروتمند کرد و در اینجا برایتان بیان خواهم کرد که چگونه به این روش دست پیدا کردم.

اره برقی صنعتی

امروزه در زمینه صنعت نیاز شدیدی به انواع مختلف اره وجود دارد که قیمت اره برقی صنعتی با توجه به نوع و مشخصات آن با هم متفاوت است

اره برقی صنعتی بی صدا کاربرد زیادی در صنعت تولید محصولات کشاورزی داشته و برای صادرات نیز اهمیت دارد به همین دلیل خرید و فروش اره برقی بی صدا و قیمت اره برقی بی صدا مناسب برای کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و تمامی فعالین صنعت کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است که مصرف رو به افزایشی در بین خریداران این کالا دارد.

اره برقی بی صدا و با کیفیت بالا را در نمایندگی‌های مجاز عرضه می‌کنند. خرید انواع اره برقی بی صدا و با کیفیت عالی در نمایندگی‌های مجاز صورت می‌گیرد که با قیمت مناسب و به صورت خرید نقدی با بهترین کیفیت در بازار عرضه شده است. در بازار خرید و فروش عمده دستگاه‌های اره برقی بی صدا و باکیفیت، انواع اره برقی بی صدا با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد.

اره نواری فولاد بر

امروزه در زمینه صنعت نیاز شدیدی به انواع مختلف اره وجود دارد که قیمت اره نواری فولاد بر با توجه به نوع و مشخصات آن با هم متفاوت است.

امروزه صنعت تولید محصولات کشاورزی، نقش مهمی در اقتصاد کشورها دارد و به همین دلیل است که تولیدکنندگان و صادرکنندگان برای افزایش میزان فروش خود، در صدد تولید محصولات بی صدا و با کیفیت هستند. به همین منظور خرید انواع اره برقی بی صدا و با کیفیت از طریق فروشگاه‌های اینترنتی به کاربران عرضه می‌شود تا خریداران از طریق خرید آنلاین محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. انواع اره نواری فولاد بر بی صدا را با بهترین شرایط خرید و فروش در نمایندگی‌های مجاز ارایه می شود.

اره نواری دستی

امروزه در زمینه صنعت نیاز شدیدی به انواع مختلف اره وجود دارد که قیمت اره نواری دستی با توجه به نوع و مشخصات آن با هم متفاوت است.

دستگاه اره نواری بازویی دستی صد صنعت مدل Trex 220 گزینه ای مناسب و اقتصادی برای برش انواع مقاطع توپر و توخالی آهن، فولاد های آلیاژی، فلزات رنگین، آلومینیوم و ... برای کارگاه ها و کارخانجات کوچک محسوب می شود. دستگاه اره نواری تیرکس 220 علاوه بر برش عمود °90 درجه قابلیت برش تحت زاویه (°45 ~ °90) را نیز دارا می باشد.

ساخت ایران با همکاری و تکنولوژی روز ایتالیا (MEP) و مناسب برای برش عمود و تحت زاویه انواع مقاطع توپر و توخالی آهن، فولاد های آلیاژی، آلومینیوم، فلزات رنگین نظیر مس،برنج، برنز و ... تا حداکثر قطر 180 میلیمتر و دستگاه اره نواری تیرکس 220 دارای سیستم خنک کننده آب صابون و برس براده کش برای افزایش کیفیت سطح برش می باشد.


 

بازدید: 119




Scroll to Top