• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429800
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۵۹

چند قدم تا ثروتمند شدن

مواد اصلی upvc را نفت خام و نمک طعام تشکیل می­دهد . از نفت خام اتیلن و از نمک، کلر بدست می آید. از طریق پلیمریزاسیون، کلر، اتیلن و وینیل کلرید با هم ترکیب شده و پلی وینیل کلرید یا بصورت خلاصه PVC بدست می آید که ماده ای پلاستیکی و قابل ارتجاع است. کاربرد این ماده تنها در ساخت درب و پنجره نیست، بلکه در بسیاری از صنایع مانند لوله کشی و حتی دندانپزشکی پر کاربرد است.

پنجره upvc حفاظ دار

تامین امنیت و آرامش خانه یا محیط کار، در کنار طراحی زیبا، از اهداف اصلی تولید پنجره های upvc حفاظ دار به شمار می روند. با توجه به عوامل مختلف قیمت پنجره upvc حفاظ دار متفاوت است که از جمله آن ها می توان به جنس حفاظ های آن اشاره نمود. پنجره ها از تجهیزات بسیار مهم در ساختمان ها به شمار می روند که از گذشته تاکنون تغییرات بسیاری پیدا کرده اند. پنجره های upvc را می توان از به روز ترین مدل های پنجره برشمرد که تنوع در مدل های آن ها بسیار است. پنجره حفاظ دار نوعی از پنجره های upvc می باشد که استفاده از آن نقش پر رنگی در تامین امنیت داشته و از ورود سارقان و یا سقوط افراد پیشگیری می کند.

پنجره upvc ضد سرقت

در صورتی که برای خانه یا محل کار خود به دنبال پنجره ای ایمن و مقاوم هستید خرید پنجره upvc ضد سرقت کاملا معقولانه و هوشمندانه است که قیمت پنجره upvc ضد سرقت نیز بسیار مناسب است. پنجره upvc ضد سرقت، نمونه ای از بهترین پنجره های ساختمانی به شمار می رود که دارای مقاومت و ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد. پنجره ها از تجهیزات بسیار مهم در صنعت ساختمان سازی به شمار می روند که بسیاری از مواقع در دسترس سارقان قرار می گیرند. باتوجه به این موضوع، استفاده از پنجره های ضد سرقت، جهت تامین آرامش افراد و حفظ جان و دارایی آن ها، بسیار حائز اهمیت می باشد. پنجره upvc ضد سرقت به منظور ایجاد امنیت هرچه بیشتر در محیط زندگی و کار طراحی و به تولید می رسد.

پنجره اتاق خواب

یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند، مسئله قیمت پنجره اتاق خواب و عوامل موثر بر قیمت گذاری آن می باشد. ابعاد پنجره و اندازه آن: این فاکتور یکی از مهم ترین عواملی است که سبب تغییر قیمت پنجره می شود. در صورت خرید پنجره های بزرگ، مبلغ بیشتری باید پرداخت کنید و اگر پنجره انتخابی شما کوچک باشد، قیمت ها کاهش می یابد. همان طور که گفتیم پنجره را با محصولاتی نظیر چوب، فلز، پلاستیک مقاوم و فشرده و آهن می سازند که هر کدام به سبب داشتن ویژگی های مختلف، از نظر قیمت نیز متفاوت هستند. پنجره ها در مدل های ساده، دو جداره یا سه جداره ساخته می شوند و به ترتیب از ارزش های مادی متفاوتی برخوردار می باشند.


 

بازدید: 106




Scroll to Top