• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429803
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۱

با کفش فقر را له کردم و به ثروت رسیدم

برای اینکه بتوانید شما هم به دنیای ثروتمندان وارد شوید باید از همان ابتدا یک استراتژی قوی و اصولی داشته باشید تا بتوانید موفق شوید، برای سرعت بخشیدن به مسیر موفقیتتان بهتر است از کسب و کارهای افراد موفق ایده بگیرید به این منظور در کنار من راه های تجارت و ثروتمند شدن از اشیاء ساده مثل چرم را خواهید آموخت. برای متحول کردن زندگی خود با من همراه شوید.

چرم ایرانی

همیشه ایران در تولید محصولات چرم مثل کیف و کفش جز چند کشور تولید کننده برتر در دنیا بوده است. دلیل این محبوبیت کیفیت و مرغوبیت بالای محصولات چرم بوده است. قیمت چرم ایرانی در مقایسه با سایر چرم ها بسیار مناسب بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. فرآیند تولید چرم از پوست حیوانات پروسه‌ای طولانی، پیچیده و بسیار تخصصی است. اغلب کارخانه‌های دباغی چرم طبیعی در جهان متعلق به کسانی است که هنر چرم‌سازی را از پدران یا اجداد خویش آموخته‌اند. یعنی دانش تبدیل کردن پوست به چرم سینه به سینه به آنها منتقل شده است. چرم محصولی است‌ که تولید خیلی‌خوبی در کشور دارد. طبق آمارهای صادراتی، چرم در کشور ما جزء محصولات پردرآمد است و در کشورهای اطراف هم بازار خیلی‌خوبی دارد. تقریباً ۷۰% چرم ایران به کشورهای اطراف صادر می شود.چرم ایران کیفیت خیلی‌ بالایی دارد و محصولات چرمی که در ایران تولید می‌شود، می‌تواند با محصولات درجه‌یک دنیا رقابت کند.

چرم تمساح

از آنجا که چرم تمساح یا Alligator leather یکی از چرم های خاص و تقریبا می توان گفت کمیاب محسوب می شود، لذا محصولاتی هم که قرار است از آن تهیه شوند، خاص پسند هستند. بنابراین بیشتر برای تولید محصولات لوکس و لاکچری از این نوع چرمها بهره گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت چرم تمساح با ما همراه باشید. چرم تمساح معمولا داخل ایران تولید و دباغی نمی شود، و وارداتی ست. اما فروش چرم صادراتی تمساح به طور محدود توسط برخی شرکت های بازرگانی که با واردکنندگان دست اول این چرم ها در ارتباط هستند صورت می پذیرد. پوست تمساح در درجه اول در تولید کیف های دستی و سایر اقلام لوکس مانند کفش ، کمربند چرم ، کیف پول ، روکش مبلمان و مبلمان استفاده می شود. کیفیت چرم تمساح ارتباط زیادی با نوع آبی که حیوان در ان زندگی کرده است دارد به این معنی که ارزش پوست تمساحی که در اب شیرین زندگی می کند با تمساحی که در اب شور می باشد با یک دیگر متفاوت است.

چرم رنگی

چرمهای طبیعی انواع مختلفی دارند که خوشبختانه امروزه با تنوع رنگی بسیار بالایی هم در داخل کشور قابلیت تولید و عرضه دارند. در اینجا قیمت چرم رنگی را بیان خواهیم کرد. مشتریان و خریداران عمده از جمله فروشندگان فروشگاه ها، بنکداران و تاجران می توانند براساس سفارشات خود امکان خرید با تنوع بالایی را تجربه کنند. هر کدام از چرم های طبیعی رنگی کاربرد مختلفی دارند که به همین دلیل می بایست حتما در زمان خرید به این موضوع توجه نمود؛ چرا که به عنوان مثال چرم کیفی برای تولید پوشاک چرمی قابل استفاده نمی باشد و ضخامت و درجه بندی متفاوتی دارد که تنها برای ساخت همان محصول مورد استفاده است.


 

بازدید: 224




Scroll to Top